Astma og allergisenteret AS

Skippergt. 3-5 4611 Kristiansand S

Siste vurderinger av Astma og allergisenteret AS

Spesialist med fokus

Lege: Jostein Rostrup Skrevet

Jeg ble henvist til Rostrup etter langtidsvarende lungeproblemer. Det er lang venteliste hos han, og det tar tid før man får time. Når timen først er der skjer det mye på en gang, og mange tester blir tatt. Han er flink til å utrede mange vinkler og få en pekepinn på hva som er galt. Etter tre timer hos han gjennom noen få mnd henviste han meg videre. Takket være utredningen jeg fikk fra dr. Rostrup visste neste lege at astma/allergi var utforsket/medisinert og at de skulle utrede andre ting. Hvis det var astma/allergi alene som feilet meg er jeg sikker på at han hadde funnet ut av noe! Han holder seg oppdatert på nye medisiner, og nye tester osv! Han har mye kunnskap og forklarer hva som er gjort, hvorfor og hva som skal skje videre. Med min sykdom måtte jeg til mange leger etter denne, så det er ikke denne legens kunnskap det gikk på!

Ærlig og Dyktig

Lege: Jostein Rostrup Skrevet

Tar alle henvendelser på høyeste alvor. Virker til å kunne faget sitt godt. Gir ikke medisiner hvis han ikke mener det vil fungere. Glemmer ikke pasientene sine, og man føler seg veldig godt ivaretatt av han, og av hans medarbeidere.