Kanalspesialistene AS

Kanalveien 64 5068 Bergen

Siste vurderinger av Kanalspesialistene AS

Effektiv, dyktig og hyggelig!

Lege: Peter Coll Skrevet

Var til min første koloskopi i dag, så glad for at det var hos Peter Coll. Han var effektiv, svært faglig dyktig og hyggelig. Før, under og etter undersøkelsen følte jeg meg svært godt ivaretatt, både av han og sykepleieren som var med. Jeg fikk god informasjon hele veien. Jeg takket også ja til både beroligende og litt smertestillende, noe som gjorde at undersøkelsen gikk helt fint.

Fornøyd med klinikk

Trygg og god behandling!
Omsorgsfull og flink!
Fikk god oppfølging av både legen og pleier som assisterte !
Blid og omsorgsfull!

Trygt og greit

Lege: Georg Dimcevski Skrevet

Vært på gastroskopi i dag.Undersøkelsen tok bare noen minutter,så var det samtale hos legen.Veldig klar og grei samtale.Han forklarte og gav meg noen brosjyrer som jeg kunne ha nytte av.Veldig direkte lege,pynter ikke på noe.Jeg var veldig fornøyd med undersøkelsen og samtalen etterpå med legen.Ble mye latter og god stemning.Anbefaler denne legen.

Styr unna

Lege: Georg Dimcevski Skrevet

Ser han ikke har fått noen anmeldelser her. Det er meget vanskelig å forstå hva han sier. Han misforstår hva pasienten sier opptil flere ganger. Aldri mer! Sykepleierne derimot var veldig profesjonelle og empatiske.

Forferdelig opplevelse

Lege: Peter Coll Skrevet

Hadde ringt legekontoret på forhånd før gastroskopi, og fortalt om min forhistorie med overgrep og kraftig traumer pga det. Har sterk odontofobi, sterk angst, sliter med å ha noe i munn og sliter med å ha noen stående over meg.
Da jeg kom ble jeg henvist inn på hans kontor. Han lukket ikke døren og pasienter og kollegaer gikk forbi mens han stilte meg spm i forhold til magesykdom, medisiner osv. Jeg reagerer allerede her på at det er rart. Virker som om han har dårlig tid. Han sier kjapt etter spm at da går vi å se hva som skjer i magen din. Jeg spør om han har lest hva jeg har ringt legekontoret om. Det har han ikke. Jeg begynner å fortelle, blir avbrytt bryskt med "men hva vil du?" Jeg blir paff og sier at jeg vil at han skal prøve som lege og forklare undersøkelsen og høre på meg,forstå meg, bruke litt tid... Men det er uaktuelt. Han kan vise meg rommet gastroskopien forgår men det er det. Ufølsom, uvennlig, overlegen og brysk. Jeg så oppgitt på han, snudde, betalte og gikk. Styr unna.