Kanalspesialistene AS

Kanalveien 64 5068 Bergen

Siste vurderinger av Kanalspesialistene AS

5/5 Veldig profesjonell og vennlig lege.

Lege: Skjalg Klomstad Skrevet

Bare gode erfaringer. Veldig profesjonell og empatisk lege. Han fortalte meg alt om behandlingen og medisiner. Har svaret alle spørsmål. Jeg Rekommender Skjalg.

Kunnskapsrik og behagelig lege

Lege: Friedemann Georg Erchinger Skrevet

Dr Erchinger er spesialist i indremedisin, har to doktorgrader og 4 master avhandlinger.

Han er meget kunnskapsrik og har meget bred faglig kompetanse.

Jeg gjennomgikk coloskopi-undersøkelse, og følte meg trygg og godt ivaretatt gjennom hele undersøkelsen.

Etter undersøkelsen fikk jeg en grundig forklaring på hva han hadde registrert og veien videre.

Jeg fikk et meget godt inntrykk av dr. Erchinger og kan anbefale han på det varmeste.

Jeg fikk også et meget godt inntrykk av hans sykepleier-assistent.

Hun var meget empatisk og flink til å avlede min oppmerksomhet for å gjøre det hele til en mest mulig positiv opplevelse.

Veldig bra!

Dyktig og hyggelig lege

Lege: Georg Dimcevski Skrevet

Jeg var noe nervøs i forkant av koloskopiundersøkelsen jeg skulle ta i desember. Men Dr. Dimcevski var rolig, dyktig og informativ, noe som førte til en helt smertefri opplevelse. Han fortalte det han så underveis og avklarte kjapt at ting så helt normalt ut. Han svarte på spørsmål og både sykepleieren Sara og han var svært hyggelig og imøtekommende.
Det var en lett og humoristisk stemning underveis i undersøkelsen, noe som gjorde at jeg slappet mer av.
Svaret på prøvene fikk jeg kjapt.

En meget flink lege, som jeg vil anbefale til andre.

Fin mottakelse og hyggelig personale.

Lege: Peter Coll Skrevet

Ble veldig godt tatt imot av personale. Hjelpsom og profesjonelle. Ingen ventetid på kontoret, kom inn før tiden. Legen,(Coll) var veldig dyktig, så han vil jeg anbefale.

Effektiv, dyktig og hyggelig!

Lege: Peter Coll Skrevet

Var til min første koloskopi i dag, så glad for at det var hos Peter Coll. Han var effektiv, svært faglig dyktig og hyggelig. Før, under og etter undersøkelsen følte jeg meg svært godt ivaretatt, både av han og sykepleieren som var med. Jeg fikk god informasjon hele veien. Jeg takket også ja til både beroligende og litt smertestillende, noe som gjorde at undersøkelsen gikk helt fint.