Kanalspesialistene AS

Kanalveien 64 5068 Bergen

Siste vurderinger av Kanalspesialistene AS

I trygge hender

Lege: Børge Døskeland Skrevet

Strømlinjeformet og gjennomarbeidet informasjon og oppfølging i forkant av konsultasjon. Dyktige og servicemindede medarbeidere. Selv om det hele var gjennomført effektivt og rutinemessig opplevde jeg å bli behandlet med verdighet og respekt som et medmenneske langy utenfor komfortsonen. Til tross for at undersøkelsen i seg selv medførte ubehag var totalopplevelsen svært bra. Opplevde at jeg var i trygge hender. God oppfølging direkte etter undersøkelsen. Setter pris på at behandlingsutyret så ut til å være topp moderne, samtidig som venteværelset var nøkternt innredet uten dyre designmøbler.

Usympatisk og kald

Lege: Peter Coll Skrevet

Jeg fikk min diagnose mens jeg lå på undersøkelsesbordet eksponert og uforberedt. Legen viste seinere lite forståelse og omtanke i en sårbar tid. Blant annet viste han til andre han kjenner som "klarer seg helt fint og da kan du det også". Byttet så snart jeg kunne.

Meget kompetent og jovial.

Lege: Christen Joachim Bang Skrevet

Jeg har de siste årene vært to ganger til gastroskopi og én gang til
koloskopiundersøkelse hos Dr. Bang.
Den første gangen var da han drev privatpraksis på Nesttun.

Dr. Bang er en herlig uformell type med sin helt egen stil.
Jeg kan tenke meg at den ikke "treffer" alle like godt, men rent faglig
så kan man vel knapt være i bedre hender.
Han har ved alle de tre anledningene jeg har vært hos ham gitt god
og fin informasjon i forkant, underveis og etterpå. Koloskopiundersøkelsen var til dels smertefull - men for meg var det
viktig å få sjekket at alt var "i orden" etter 2 krefttilfeller langt tilbake
- dette med tanke på eventuelle senskader etter behandling.
Legen hadde dette som utgangspunkt, og tok blant annet prøver
med hensyn på eventuelle senskader knyttet til min spesifikke sykdomshistorikk.

Kanalspesialistene fremstår som proffe, med et velsmurt apparat.
Veldig hyggelig helsesekretær de gangene jeg var der. Jeg opplevde også de som assisterte legen som dyktige og empatiske. Dette er viktig når du er ligger der på undersøkelsesbenken , eksponert i en sårbar situasjon hvor du også gjerne opplever smerter og ubehag.

Topp score fra meg!

En som har kontroll og er trygg i sitt fagfelt.

Lege: Børge Døskeland Skrevet

Jeg ble henvist av fastlegen min for å gjennomføre koloskopi. Aldri gjort dette før og er en "ung" mann i 30 årene. Jeg slet litt med å slappe av i begynnelsen og det medførte litt ubehag, dette skyldes da også problemet jeg hadde i utgangspunktet. Men da jeg fikk litt beroligende gikk det strålende fint. Jeg fikk til og med lyst til å se på kameraet etterhvert og Børge fortalte godt om hva som var hva, veldig spennende. Må si at også assistenten var strålende flink! Anbefales. (Og for dere som gruer dere, det går faktisk veldig greit å gjennomføre undersøkelsen, bare hør på legen.)

Fagleg solid og imøtekomande

Lege: Christen Joachim Bang Skrevet

Bang er ein svært dyktig fagperson som informerer godt og skapar hyggeleg atmosfære i behandlingsrommet. Koloskopien var for meg nærast smertefri! Hos Kanalspesialistene får ein god service frå skranke til lækjar og assistent.