Kanalspesialistene AS

Kanalveien 64 5068 Bergen

Siste vurderinger av Kanalspesialistene AS

Dyktig og hyggelig lege

Lege: Georg Dimcevski Skrevet

Jeg var noe nervøs i forkant av koloskopiundersøkelsen jeg skulle ta i desember. Men Dr. Dimcevski var rolig, dyktig og informativ, noe som førte til en helt smertefri opplevelse. Han fortalte det han så underveis og avklarte kjapt at ting så helt normalt ut. Han svarte på spørsmål og både sykepleieren Sara og han var svært hyggelig og imøtekommende.
Det var en lett og humoristisk stemning underveis i undersøkelsen, noe som gjorde at jeg slappet mer av.
Svaret på prøvene fikk jeg kjapt.

En meget flink lege, som jeg vil anbefale til andre.

Fin mottakelse og hyggelig personale.

Lege: Peter Coll Skrevet

Ble veldig godt tatt imot av personale. Hjelpsom og profesjonelle. Ingen ventetid på kontoret, kom inn før tiden. Legen,(Coll) var veldig dyktig, så han vil jeg anbefale.

Effektiv, dyktig og hyggelig!

Lege: Peter Coll Skrevet

Var til min første koloskopi i dag, så glad for at det var hos Peter Coll. Han var effektiv, svært faglig dyktig og hyggelig. Før, under og etter undersøkelsen følte jeg meg svært godt ivaretatt, både av han og sykepleieren som var med. Jeg fikk god informasjon hele veien. Jeg takket også ja til både beroligende og litt smertestillende, noe som gjorde at undersøkelsen gikk helt fint.

Fornøyd med klinikk

Trygg og god behandling!
Omsorgsfull og flink!
Fikk god oppfølging av både legen og pleier som assisterte !
Blid og omsorgsfull!

Trygt og greit

Lege: Georg Dimcevski Skrevet

Vært på gastroskopi i dag.Undersøkelsen tok bare noen minutter,så var det samtale hos legen.Veldig klar og grei samtale.Han forklarte og gav meg noen brosjyrer som jeg kunne ha nytte av.Veldig direkte lege,pynter ikke på noe.Jeg var veldig fornøyd med undersøkelsen og samtalen etterpå med legen.Ble mye latter og god stemning.Anbefaler denne legen.