Kanalspesialistene AS

Kanalveien 64 5068 Bergen

Siste vurderinger av Kanalspesialistene AS

Veldig bra

Lege: Peter Coll Skrevet

Kom fort inn, og veldig hyggelig personale. Opplevde at både lege og sykepleier var imøtekommende og hørte på mine ønsker forut undersøkelsen.

Dyktig lege

Lege: Friedemann Georg Erchinger Skrevet

Dyktig og i imøtekommende lege. Følte meg godt i varetatt de tre årene jeg ble fulgt opp Erchinger.
Ikke noe fix faxeri, rett på sak.

God opplevelse.

Lege: Peter Coll Skrevet

I dag var jeg hos Peter Coll ifb. med koloskopi og det var kjekt, tross litt ubehag ifb. med selve undersøkelsen å møte så hyggelige mennesker som tok deg godt i mot og ga gode og utfyllende opplysninger hele veien. Jeg var veldig fornøyd.

God behandling

Lege: Peter Coll Skrevet

Føler meg godt mottatt og ivaretatt når jeg allikevel må ta en slik undersøkelse.
Både Coll og sykepleier er imøtekommende og informerer godt både før, under og etter undersøkelsen.

Trygghet

Lege: Friedemann Georg Erchinger Skrevet

Ble møtt av en omsorgsfull og god sykepleier.Tok godt vare på meg under hele undersøkelsen.
Snakket med meg, og fikk meg til å bli rolig.Legen var utrolig imøtekommende. Jeg var veldig engstelig, men han fikk meg trygg.Han fortalte hele tiden hva som skjedde.Han var og ironisk så vi lo underveis.Meget dyktig følte jeg.Anbefales på det beste.