Kanalspesialistene AS

Kanalveien 64 5068 Bergen

Siste vurderinger av Kanalspesialistene AS

Forferdelig type

Lege: Georg Dimcevski Skrevet

Frekk og nedlatende fyr. Jeg har aldri hatt en så dårlig opplevelse i helsevesenet noensinne. Velg en annen lege om du kan.

Ikke bra

Lege: Friedemann Erchinger Skrevet

Han var både utålmodig og nedlatende. Om de andre anmeldelsene her stemmer i det hele tatt må jeg ha truffet han på en usedvanlig dårlig dag. Det var ingen hyggelig opplevelse. Både sykepleier og resepsjonist var flotte.

Nedlatende og ufølsom

Lege: Georg Dimcevski Skrevet

Jeg var hos Georg Dimcevski for gastroskopi for første gang. Han virket å være effektiv og selvsikker i måten å utføre gastroskopien på, men hovedårsaken til at selve "inngrepet" gikk bra var sykepleieren. Han tok seg ikke tid til å hilse ordentlig på meg, og jeg følte meg som en gjenstand fremfor pasient. Det er ikke tvil om at han har stort forbedringspotensial når det gjelder å vise omsorg for pasienten.

I samtalen etter gastroskopien forklarte Dimcevski funnene. Han snakket imidlertid fort og viste tydelig irritasjon over å måtte gjenta seg når jeg kom med et spørsmål. Selv da han avslutningsvis spurte meg om jeg lurte på noe, ble han oppgitt over at jeg kom med et spørsmål til. Det førte til at han slo armene ut og lo av meg. Jeg følte meg dum og brant derfor inne med ting jeg lurte på, og som jeg antakelig må snakke med fastlegen min for å få svar på.

Han glemte også å skrive ut resepter for behandlingen jeg skulle ta i etterkant av undersøkelsen.

Min opplevelse av Dimcevski var at han er ufølsom og verst av alt nedlatende. Jeg håper at han for fremtiden forsøker å ta seg bedre tid til pasienten og vise overbærenhet for spørsmål som kanskje er banale for ham.

Fantastisk lege

Lege: Skjalg Klomstad Skrevet

Tok koloskopi i dag. Ønsket smertelindring, og det var ingen problem å få. Empatisk og imøtekommende lege. Forklarte alt underveis, både prosedyre og medisiner, og tok det rolig. Ble trygt og godt ivaretatt av Skjalg Klomstad og personale. Anbefales.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Skjalg Klomstad Skrevet

Veldig fornøyd. Undersøkelsen gikk fort og smertefritt, flink og dyktig lege. Flott personale samt god informasjon.