Vågen Spesialistsenter AS

Strandkaien 16 5013 Bergen

Siste vurderinger av Vågen Spesialistsenter AS

Meget dyktig, klok, empatisk lege

Lege: Kenneth Brattetveit Skrevet

Eg har gått til dr. Kenneth Brattetveit i mange år. Anbefaler han på det sterkaste. Han er svært dyktig, kunnskapsrik, empatisk, flink til å lytte, samtale og å forklare. Han tek seg god tid og er empatisk. Eg har lært mykje av Brattetveit, og eg er redd for å miste han som lege.

Kunnskapsrik lege

Lege: Tore Rygh Skrevet

Har gått til Dr. Rygh i mange år. Han har alltid vært imøtekommende, hyggelig og lytter til hva jeg har på hjerte. Blir behandlet for lavt stoffskifte og får alltid kontroll time. Jeg har bare positive å si om han.

Ser hele meg

Lege: Pål Ivar Holm Skrevet

Føler meg sett og hørt. Han forklarer grundig. Får meg til å føle at ingen spørsmål er dumme. Og han ser helheter, sammenhenger. Noe jeg ikke har opplevd før. Har et behagelig vesen og skjønner at fordi om jeg er smilende og blid, så er problemet like stort fordiom. Noe jeg har opplevd negativt hos andre. Kan anbefales på det sterkeste.

Jeg er utrolig fornøyd.

Lege: Kenneth Brattetveit Skrevet

Brattetveit er nøyaktig og flink. Jeg er bare så fornøyd. Han er lett å kommunisere med
Han tar alle nødvendige prøver.

Tack och hej

Lege: Siri Skulstad Skrevet

Etter lang ventetid kom jeg endelig til nevrologen i håper om at hun kunne gi noen svar på min helsesituasjon. Det ble satt av 30 min til førstegangskonsultasjon. Jeg hadde fylt ut alle skjemaene som jeg fikk utdelt men nevrologen tok seg ikke tid til å gå igjennom det med meg. Etter å ha bestått en enkel nevrologisk undersøkelse kom hun raskt frem til at det ikke var noe galt her. På direkte spørsmål svarte nevrologen unnvikende. Nevrologen vekslet mellom "kanskje det kan være det eller det, nei jeg vet ikke". Til slutt landet nevrologen på at jeg kunne ta smertestillende og bestille time til fysioterapeut!