Vågen Spesialistsenter AS

Tlf: 55 90 46 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Vågen Spesialistsenter AS

Konstruktiv kritikk

Lege: Tore Rygh Skrevet

Leste vurderingene av legen i forkant av timen, men hadde definitivt en positiv konsultasjon. Spesielt da jeg ikke spiser melkeprodukter, men det respekterte han og ga meg brosjyrer med informasjon om alternative produkter. Sjelden hyggelig lege spør du meg!

Lytter for lite til pasienten/avvisende.

Lege: Tore Rygh Skrevet

Legen hadde for dårlig evne til å lytte til hva pasienten hadde å si. Nærmest avvisende. Det er ikke slik at det man ikke finner ikke eksisterer. Legen virket irritert. Det var i alle fall det inntrykket man satt igjen med. Altså ingen god opplevelse. Har ikke opplevd noe tilsvarende tidligere hos andre leger.

Hyggelig..

Lege: Tore Rygh Skrevet

Jeg leste vurderingene skrevet her før min time hos Dr Rygh.
At han er arrogant og sur synes jeg absolutt ikke.

Derimot reagerer jeg på at han kun setter diagnose ved positiv utslag på blodprøver.
Mine blodprøvene var negative på revmatisme så ingenting han kan gjøre noe for meg.
Ingen undersøkelse etc utover det.
"Fortsett å svømme og ha daglige rutiner så går smertene forhåpentligvis over etterhvert"

Men ellers en hyggelig mann :)

Verdens koseligste lege

Lege: Stefnir Svan Gudnason Skrevet

Faglig dyktig, har masse kunnskap men er ikke arrogant eller pompøs. Er åpen at man ikke alltid vet på forhånd hvordan behandlingen kommer til å påvirke pasienten. Tilbyr tett oppfølging. Alltid koselig og imøtekommende. Virker oppriktig interessert i meg og mine problemstillinger. Deler egne historier, og har fantastisk humor. En veldig hyggelig lege.

Kunnskapsrik

Lege: Stefnir Svan Gudnason Skrevet

En fantastisk lege som virkelig bryr seg, lytter. Du er ikke bare et "papir" i bunken.Gått til ham i mange år.Veldig fornøyd.Kan anbefales.

Skandaløst dårlig!

Lege: Tore Rygh Skrevet

Tror Dr. Rygh må være den mest arrogante legen jeg har den uheldige æren å snakke med. Makan til nedlatende og avvisende behandling har jeg aldrig vært med på før. Avbrytende og avvisende når jeg prøver å spørre han om noe. Fibromyalgi mente han ikke var noen diagnose jeg ville ha. Var bare til å tøffe seg opp å komme seg ut i arbeid.
Total mangel på empati og medmenneskelighet. Rett å slett skandaløst.
IKKE gå til han visst du vil bli tatt på alvor.

Useriøs og meget arrogant lege!

Lege: Tore Rygh Skrevet

Er lite interessert i å høre på hva pasienten har å si, og når man sier hva man tror er problemet blir man møtt med en nedlatende tone om at "du vet ingenting". Har vært der noen ganger nå og kommer ut igjen uten å ha fått noe hjelp, men om en beskjed om at "du må bare ta deg sammen"!

Spesialist på fakturering

Lege: Tore Rygh Skrevet

Jeg ble henvist til Tore Rygh etter at 2 andre leger/spesialister hadde oppdaget at jeg hadde problemer med stoffskiftet. Da jeg kom til Rygh, så hadde han en veldig ovenfra og ned holdning fra første stund. Jeg fikk inntrykk av at han misslikte meg av ukjente grunner. Han hadde bare så vidt sett på papirene før han konkluderte med at de andre hadde feil og han rett, i tillegg anklaget han meg for og ha brukt anabole steroider tidligere,noe jeg aldri har gjort. Men selv om jeg fortalte dette til han, så antydet han i undertonene at jeg løy til han. Kanskje derfor han ikke virket villig til og hjelpe som en slags straff fordi han ikke ville tro meg? Da jeg skjønte at han ikke ville hjelpe, så sa jeg at det ikke var noe poeng i å sitte der å høre på tullet hans og gikk, men da kom han ut på venterommet etter meg, for det var flere ting han hadde glemt å sjekke. Ble deretter henvist til MR med kontrastveske for og sjekke noe som han var sikker på var normalt, noe som det også var. Før hver konsultasjon så har han også krevd blodprøver som er helt ferske, noe som innebærer mye reising og kostnader for meg. Rygh er en eldre kar som framstår som utbrent og lei lege. Han er ikke på kontoret for og hjelpe folk, men for og få penger på kontoen sin. Prisen min for og gå til Rygh ble på mange tusen kroner for ingenting(en haug med blodprøver, MR og en konsultasjon som gav minner fra ungdomsskolen da man måtte på kontoret til rektor for og få kjeft om man hadde gjort noe galt) Nei takk, velg heller en annen spesialist. Tore Rygh er bare spesialist på og få folk til og betale, og kaste bort tiden sin. Neste steg for meg nå blir å få fastlegen til og henvise meg til en annen spesialist som faktisk ønsker å finne problemet.

Super lege!!

Lege: Stefnir Svan Gudnason Skrevet

Har aldri før møtt en lege som er så vennlig, høflig og imøtekommende . Han var godt forberedt til møtet med meg. Gav meg svar på det jeg trengte å vite. Tenk om alle legene var som han. Tusen takk !!

Faglig dyktig

Lege: Tore Rygh Skrevet

Dette er en lege som går rett på sak og en får straks følelsen av at han er særdeles faglig dyktig. Han gir pasienten følelse av å bli tatt på alvor og en får følelelsen av at han vil gjøre det han kan for å hjelpe. Når han er i tvil eller trenger hjelp til å stille diagnose, sender han straks pasienten videre til andre spesialister. Min ungdom har alltid følt seg trygg og i varetatt i Tore sine hender. Jeg vil anbefale Tore, men du må tole at det er han som tar styringen og at for mye snikk snakk ikke er hans stil.

Flink lege

Lege: Tore Rygh Skrevet

Har gått der i flere år. Stor tillit, spør alltid hvordan jeg har det og hvordan jeg føler meg. Har god kommunikasjon,

Fantastisk

Lege: Stefnir Svan Gudnason Skrevet

Blid hyggelig og bruker god tid på å lytte - virker oppriktig interessert i meg som pasient og er faglig veldig flink. Beste legen jeg noen sinne har vært hos.

Faglig dyktig og meget analytisk

Lege: Tore Rygh Skrevet

Her er du i trygge hender. Krevende på en god måte. Her nytter det ikke med snikk snakk. Det skjæres raskt igjennom mens han bearbeider fakta. Dette kommer oss tilgode i neste omgang. En god opplevelse av å bli tatt på alvor.

Lege: Pål Ivar Holm Skrevet

En fantastisk lege som ser deg som pasient og ikke er opptatt med data maskinen.
Kom inn til avtalt tid og han tok seg god tid til å snakke med meg. Hyggelig og blid. Ser allerede fram til å komme tilbake.

Arrogant

Lege: Tore Rygh Skrevet

Sikkert flink i sitt fag. Men ga ingen tillit. Når man lurte på noe ble man møtt med arroganse. Derfor klarte jeg ikke ta de medisinske anbefalingene til etterretning.

Dyktig og lydhør.

Lege: Pål Ivar Holm Skrevet

En meget tillitvekkende og rolig lege. Kunnskapsrik og interessert, jeg føler meg godt ivaretatt. Han er også veldig nøye på å forklare ting, slik at jeg får informasjon om egen helsetilstand og behandling der og da. Blir behandlet for hypothyreose.

svært bra

Lege: Pål Ivar Holm Skrevet

den beste spesialist jeg noensinne har møtt....utrolig hyggelig fyr..hjelpsom resepsjonist og hyggelig og effektiv labassistent til blodprøve...første gang jeg overhode ikke kjenner nålestikket....

Professional doctor

Lege: Tore Rygh Skrevet

I am very satisfied with dr Rygh. He answered my all questions patiently, did important research and testing.

Probleamatisk

Lege: Pål Ivar Holm Skrevet

Kontaktet kontoret par ganger nå for å få en time, men det sitter en veldig uhyggelig kontordame der som nærmest gjør alt sammen som er i hennes makt for å være hinder til at pasienten får en time. Vil man grunnet dette snakke med legen går ikke det. Om man spør om e-post til legesenteret sier hun at dem "ikke har en". Dårlige greier. Synd at sånne folk ødelegger for en lege med et godt navn.

Lyttende og faglig dyktig lege

Lege: Pål Ivar Holm Skrevet

En lege som er lyttende til pasient. Forklarer alt godt, og følger godt opp pasient. Er åpen for diskusjon, og er en faglig dyktig lege. Lett å snakke med.