Vågen Spesialistsenter AS

Strandkaien 16 5013 Bergen

Siste vurderinger av Vågen Spesialistsenter AS

Super lege!!

Lege: Stefnir Svan Gudnason Skrevet

Har aldri før møtt en lege som er så vennlig, høflig og imøtekommende . Han var godt forberedt til møtet med meg. Gav meg svar på det jeg trengte å vite. Tenk om alle legene var som han. Tusen takk !!

Faglig dyktig

Lege: Tore Rygh Skrevet

Dette er en lege som går rett på sak og en får straks følelsen av at han er særdeles faglig dyktig. Han gir pasienten følelse av å bli tatt på alvor og en får følelelsen av at han vil gjøre det han kan for å hjelpe. Når han er i tvil eller trenger hjelp til å stille diagnose, sender han straks pasienten videre til andre spesialister. Min ungdom har alltid følt seg trygg og i varetatt i Tore sine hender. Jeg vil anbefale Tore, men du må tole at det er han som tar styringen og at for mye snikk snakk ikke er hans stil.

Flink lege

Lege: Tore Rygh Skrevet

Har gått der i flere år. Stor tillit, spør alltid hvordan jeg har det og hvordan jeg føler meg. Har god kommunikasjon,

Fantastisk

Lege: Stefnir Svan Gudnason Skrevet

Blid hyggelig og bruker god tid på å lytte - virker oppriktig interessert i meg som pasient og er faglig veldig flink. Beste legen jeg noen sinne har vært hos.

Faglig dyktig og meget analytisk

Lege: Tore Rygh Skrevet

Her er du i trygge hender. Krevende på en god måte. Her nytter det ikke med snikk snakk. Det skjæres raskt igjennom mens han bearbeider fakta. Dette kommer oss tilgode i neste omgang. En god opplevelse av å bli tatt på alvor.