Vågen Spesialistsenter AS

Strandkaien 16 5013 Bergen

Siste vurderinger av Vågen Spesialistsenter AS

Lyttende, forståelsesfull og dyktig

Lege: Stefnir Svan Gudnason Skrevet

Jeg hadde min aller første time på Vågen spesialistsenter og hos Stefnir denne uken. Første timen kunne ikke gått bedre! En endokrinolog som setter fokus på både det fysiske og mentale. Han lyttet til meg når eg fortalte min historie og virket oppriktig interessert i å høre hvordan jeg opplevde min sykdom. Samtidig tok han selv langtidsblodsukker og rekvirerte andre blodprøver, men ser ikke kun på tall. For første gang opplevde jeg å bli lyttet til og en person som forstår min noe uvanlige diagnose og gi meg råd som passer med min opplevelse av helsen min. Han skal jeg gå hos til han blir pensjonist og angrer på at jeg ikke har gått hit tidligere! Meget faglig sterk og oppdatert på nye medisiner er han og!

Flink

Lege: Siri Skulstad Skrevet

Er flink, lyttende, tålmodig og forklarende.
Alltid presis! Og flink til å sette botox
Kan anbefales

Den beste legen man kan få!

Lege: Pål Ivar Holm Skrevet

Han er en Lege som kan jobben sin. Pasienten føler seg hørt og forstått og trygg som er den viktigste. Dr Holm har mye kunnskap, han er høyt oppdatert og dedikert i sitt yrke. Han bryr seg for pasientene og tar være på dem på den beste måte.
Det er skynd at det ikke finnes så dyktige leger så lett. Han er en smart person som kan sette alle parameter sammen og komme lett med en diagnose som for andre leger kan ta opp til 1,5 år å bekrefte. Det var min opplevelse.

Anbefalt på den sterkeste!!

Kunnskapsrik og hyggeleg

Lege: Pål Ivar Holm Skrevet

Den beste spesialist eg nokon gong har møtt. Kunnskapsrik og hyggeleg. Følte meg godt ivaretatt og trygg på behandling som vart iverksatt. :-)

Dyktig, profesjonell og hyggelig.

Lege: Tore Rygh Skrevet

Etter 2 år med sterke skuldersmerter, gjekk eg til spesialist.
Eg vart førespegla at 3 behandlingar ville hjelpa, men hadde eigentleg ikkje trua på det sjølv.
Frisk som ein fisk etter første behandling!

God kommunikasjon og topp resultat.