Vågen Spesialistsenter AS

Strandkaien 16 5013 Bergen

Siste vurderinger av Vågen Spesialistsenter AS

Trygg og kunskapsrik

Lege: Stefnir Svan Gudnason Skrevet

Jeg har vært hos Stefnir mange ganger gjennom årene og føler meg alltid like godt tatt i mot.
Kan absolutt anbefales.

Arrogant og lite lyttande.

Lege: Tore Rygh Skrevet

Etter mange år med store smerter, håpte eg å kanskje få nokon svar. Om ikkje diagnosen fastlegen henviste meg for utredning av, så kanskje anna eller i det minste bli lytta til og tatt seriøst. Men det vart ein enorm nedtur og gjekk derifrå skikkeleg nedfor og skuffa. Vart lite undersøkt, og han virka opphengt i "feil" vevstype i blod. Alt eg forklarte eg hadde kjent på og tenkt på, og som andre legar eller fagpersoner hadde tenkt var tull. Definitivt han som visste best. Berre å ta seg sammen og ikkje tenkja på all denne smerten. Vil aldri anbefala han for nokon.

God lege og fint legekontor

Lege: Siri Skulstad Skrevet

Er veldig fornøyd med Siri Skulestad. Bra lege som er flink til å ta seg tid og lytte.
Det er fint venteværelse og gode rene toaletter. De i resepsjonen er greie, og det er enkelt å betale i automaten etter timen.

grundig og hyggelig

Lege: Siri Skulstad Skrevet

Hun er lett og hyggelig å snakke med, og tålmodig. Minuttene på kontoret hennes gikk fort. Det at jeg la beslag på litt mange minutter, taklet hun pent.

En lege jeg ikke vil miste

Lege: Kenneth Brattetveit Skrevet

Jeg har brukt lege Kenneth Brattetveit gjennom ca 18 år. Han lytter til det jeg legger frem og er medmenneskelig i sin behandling. Samtidig argumenterer han på en god måte for det han mener er riktig behandling. Dette gjør at vi finner ut i fellesskap hva som er viktig i mitt tilfelle.
Selv om jeg nå flytter til en helt annen kant av landet, vil jeg fortsette å bruke Kenneth Brattetveit som min spesialist.

Type 1-diabetiker