Vågen Spesialistsenter AS

Strandkaien 16 5013 Bergen

Siste vurderinger av Vågen Spesialistsenter AS

Skaff deg en annen nevrolog !

Lege: Siri Skulstad Skrevet

Lang ventetid.Utdaterte og gammeldagse løsninger for kontakt med legekontoret.Lite imøtekommende og lite hjelpsom lege.Snakker på innpust og utpust,gir mest utrykk av ett ønske om å få deg ut derfra.Det som blir avtalt ang behandling på time samsvarer ikke med det som blir journalført.Blir sykemeldt, og ingen andre nevrologer i felleskapet kan skrive ut resepter i mellomtiden.
Ber deg skrive hodepinekalender i 8 måneder uten at noe blir gjort.Setter deg på Aimovig,men kaller deg ikke inn til kontrolltime. Useriøst.

Imøtekommende og hyggelig

Lege: Stefnir Svan Gudnason Skrevet

Jeg hadde min første time hos Gudnason i dag og følte meg svært godt mottat. Han lytter, er blid og forståelsesfull. Han var opptatt av hvordan jeg selv følte behandlingen virker og så ikke bare på blodprøvesvar. Jeg er veldig fornøyd.

Tillitsvekkende, profesjonell og imøtekommende!

Lege: Stefnir Svan Gudnason Skrevet

Har gått hos Gudnason i noen år pga stoffskifte, og er alltid blitt tatt godt imot. Han er svært tillitsvekkende, og møter pasientene der de er. Som pasient med stoffskifteproblemer er jeg ikke så sjeldendt blitt fortalt at mirakler ikke finnes, noe jeg forøvrig aldri har trodd, og denne antakelsen blir en heldigvis ikke mødt med hos Gudnason. Skulle, som andre nevner herinne, ønske at flere leger var som ham. Han svarer grundig på spørsmål, er villig til å teste ut ulike typer behandling/dosering, er rask med prøvesvarene og så er han hyggelig i tillegg. Stoffskiftet mitt er endelig mer stabilt. Skal godt gjøres å finne en bedre lege! Anbefales selvsakt!

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Tore Rygh Skrevet

Har bare positive erfaringer med Rygh. Opplevde å bli tatt på alvor fra første time, og fikk alltid ny time raskt hvis det var noe. Han prøvde virkelig å finne ut av hva som feilte meg, og man merker at han er svært kunnskapsrik. Hyggelig er han også :-)

Trygg nevrolog

Lege: Siri Skulstad Skrevet

Alltid god oppfølging å få av Skulstad. Oppleves som genuint opptatt av å gi den beste hjelpen man kan få. Anbefales på det sterkeste.