Vågen Spesialistsenter AS

Strandkaien 16 5013 Bergen

Siste vurderinger av Vågen Spesialistsenter AS

Fantastisk Lege

Lege: Pål Ivar Holm Skrevet

En lege som virkelig lytter til deg og dine problemer, og gir den hjelpen du trenger.. Og mer til... Han er en fantastisk lege, og jeg gleder meg til hver gang jeg har time hos han.. For jeg vet han tar vare på meg i motsetning til min fastlege som knapt har tid til å høre på meg og mine problemer.. Jeg håper å få ha han til lege i mangen mangen år til..

fantastisk en sjelden lege

Lege: Pål Ivar Holm Skrevet

du er i trygge hender og du er en lege som kan jobben har empati og humor kan være bare den du er.er utrolig glad jeg fikk per ivar holm

Kunnskapsrik og behagelig lege

Lege: Kenneth Brattetveit Skrevet

Jeg har gått til Brattetveit i mange år, og syntes han er trygg, hjelpsom og kunnskapsrik.
Anbefaler denne legen.

Kunnskapsrik

Lege: Tore Rygh Skrevet

Var første gangen i 2015 og tilbake nå i 2022 for en annen diagnose.
Han tok ultralyd blodprøver og målte blodtrykk og blodsukker.
Skal tilbake om noen måneder.
Synes han er flink og lett og prate med.Ble anbefalt kosthold til diagnosen.

Beste legen jeg noensinne har vært hos!

Lege: Stefnir Svan Gudnason Skrevet

Da jeg ble diagnostisert med lavt stoffskifte opplevde jeg å ikke bli tatt på alvor hos min fastlege. Etter å ha kjempet meg til en henvisning fikk jeg komme til Dr. Stefnir. Endelig ble jeg møtt med forståelse, og følte at jeg ble tatt på alvor. Han lytter alltid til eventuelle bekymringer, og gir rom for dem før han kommer med svar. Han er utrolig faglig dyktig, og vet å behandle etter både prøvesvar og symptomer, noe jeg ikke har opplevd med sykdommen min tidligere. Han utviser også stor medmenneskelighet, og spør alltid hvordan jeg har det, om det har skjedd noe nytt siden sist etc. Jeg har nå gått til han i mange år, og gruer meg allerede til dagen han skal pensjonere seg. Jeg kan virkelig anbefale Dr. Stefnir på det sterkeste!