Landfalløya Legesenter

Landfalløya 49 3023 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Landfalløya Legesenter

Trygg og god

Lege: Johan Anders Höljer Skrevet

Fantastisk lege som ser pasienten og tar ting på alvor. Lett å få time og ventetiden er alltid kort. Kunne ikke fått en bedre lege! Alltid serviceinnstilt og høflig

Beste som finnes !

Lege: Ove Grønlie Skrevet

Ingen over, ingen ved siden! Den beste legen i alt! 40 år med god hjelp , og alltid et smil på lur. Gud hvor jeg gruer meg til han går av med pensjon .......

En smule arrogant

Lege: Einar Asbjørn Kaarstein Skrevet

Fikk inntrykk av at han var kjapp eller hadde dårlig tid, stilte spørmsål, men virket ikke som han hadde tid til å høre på svaret. Ble veldig stresset. Han ulike synspunkter på noe, og følte han overkjørte samtalen. Kunne vært mer overbærende og forståelsesfull.

Trygg å empatisk

Lege: Einar Asbjørn Kaarstein Skrevet

Har vært min fastlege siden jeg flyttet fra Bergen til her i Drammen 2006.
Har alltid følt at jeg er blitt tatt på alvor med god oppfølgning og forklaring på ting som har blitt tatt opp.
En dyktig å flink lege.

Fantastiske Höljer!

Lege: Johan Anders Höljer Skrevet

Er du ute etter å bytte fastlege, så trenger du ikke å lete lenger! Höljer er rett og slett helt fantastisk - både som menneske og som lege. Han er svært kunnskapsrik, varm, klok, empatisk, lyttende og tilstedeværende. Og ikke minst er han veldig oppdatert i faget, og han deler gjerne kunnskapen videre. Dette er en drøm av en lege som jeg godt skjønner er kåret til en av Norges beste leger! Anbefales virkelig!!