Ove Grønlie

Landfalløya 49 3023 Drammen
Ove Grønlie er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Ove Grønlie

(Y)

Legen MIN ..... Han er den beste . Han er nøye . Han lytter . Ja, Grønlie , deg har jeg hatt i mange , mange år . Du er saklig , nøye , flink til å forklare . En lege til å stole på , og det gir trygghet for pasienten . Det blir ofte litt ventetid på venteværelset , men det er lett å tilgi , for jeg regner med at du er like nøye med andre , som du er med meg , og da blir man ofte litt forsinket . Jeg føler aldri at jeg blir "kastet" ut pga dårlig tid .

Ikke beste legen jeg har hatt

Jeg begynte hos han i 1991. Skulle hatt bytta fastlege for mange mange års siden. Den behandlingen jeg fikk igjennom de årene var ikke så greit. Flink på alle måter men han prioterer andre pastiender bedre. Ikke altid han var hyggelig heller ikke noen av kontordamene ikke var helt greie. Det var slik hvist noen venta over en time for og komme inn fikk timen gratis som plaster på såret andre måtte betale som jeg måtte. Har aldri hatt tillit til han. Jeg venta selv over en time men da måtte jeg gå og fikk annet time. Innemellom jeg var der og det var min tur så var det en annet som var etter meg som fikk komme inn. Ikke alle han bryr seg om men blid og hyggelig kunne han være. Ikke bestandig jeg fikk hjelp. Tokk ikke god tid meg meg innemellom at måtte stoppe nå sa han at samtalen var over.

Glimrende

Faglig svært dyktig. God til å forklare. Empatisk og behagelig å være hos. Strålende oppfølging. Kort sagt: den aller beste legen jeg vet om.

Den beste legen jeg har hatt

God tid
Rolig
Behagelig
Ærlig

Veldig godt inntrykk

Jeg fikk et veldig godt inntrykk av Grønli i forbindelse med mitt første legebesøk hos ham for kort tid siden. Han tok meg inn samme dag grunnet mine (ubegrunnede) bekymringer for en kul i brystet, og det til tross for at jeg ikke har ham som fastlege. Han tok seg god tid til å både lytte og forklare samt at han var svært tydelig i sin tilbakemelding og anbefaling. Jeg vil svært gjerne ha ham som fastlege dersom han skulle få ledige plasser.