Ove Grønlie

Landfalløya Legesenter

1985

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Landfalløya Legesenter
Landfalløya 49 3023 Drammen
Tlf: 32 21 87 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ove Grønlie er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Ove Grønlie

Trygg, profesjonell og empatisk lege

Jeg er så glad jeg har Dr Grønlie som lege. Han er empatisk, trygg i faget sitt, nøye, og god på å forklare. Han tar seg alltid tid til pasientene, noe som gjør at man alltid føler seg sett, hørt og ivaretatt. Han er en veldig faglig sterk lege, en lege man virkelig kan stole på. I tillegg veldig god på kommunikasjon, og å gi tilbakemeldinger på bla prøver, tester osv.
Han er den aller beste! Håper han skal jobbe i mange år til.

(Y)

Legen MIN ..... Han er den beste . Han er nøye . Han lytter . Ja, Grønlie , deg har jeg hatt i mange , mange år . Du er saklig , nøye , flink til å forklare . En lege til å stole på , og det gir trygghet for pasienten . Det blir ofte litt ventetid på venteværelset , men det er lett å tilgi , for jeg regner med at du er like nøye med andre , som du er med meg , og da blir man ofte litt forsinket . Jeg føler aldri at jeg blir "kastet" ut pga dårlig tid .

Ikke beste legen jeg har hatt

Jeg begynte hos han i 1991. Skulle hatt bytta fastlege for mange mange års siden. Den behandlingen jeg fikk igjennom de årene var ikke så greit. Flink på alle måter men han prioterer andre pastiender bedre. Ikke altid han var hyggelig heller ikke noen av kontordamene ikke var helt greie. Det var slik hvist noen venta over en time for og komme inn fikk timen gratis som plaster på såret andre måtte betale som jeg måtte. Har aldri hatt tillit til han. Jeg venta selv over en time men da måtte jeg gå og fikk annet time. Innemellom jeg var der og det var min tur så var det en annet som var etter meg som fikk komme inn. Ikke alle han bryr seg om men blid og hyggelig kunne han være. Ikke bestandig jeg fikk hjelp. Tokk ikke god tid meg meg innemellom at måtte stoppe nå sa han at samtalen var over.

Glimrende

Faglig svært dyktig. God til å forklare. Empatisk og behagelig å være hos. Strålende oppfølging. Kort sagt: den aller beste legen jeg vet om.

Den beste legen jeg har hatt

God tid
Rolig
Behagelig
Ærlig

Veldig godt inntrykk

Jeg fikk et veldig godt inntrykk av Grønli i forbindelse med mitt første legebesøk hos ham for kort tid siden. Han tok meg inn samme dag grunnet mine (ubegrunnede) bekymringer for en kul i brystet, og det til tross for at jeg ikke har ham som fastlege. Han tok seg god tid til å både lytte og forklare samt at han var svært tydelig i sin tilbakemelding og anbefaling. Jeg vil svært gjerne ha ham som fastlege dersom han skulle få ledige plasser.

En nøye og behagelig lege

Han forklarer godt hva som er problemet og kan han forklarer han også årsaken, og bruker bilder plansjer om man ikke skjønner. Flink til å lytte, og veldig dyktig på diagnose. Skulle bare ønske han var litt mer åpen for alternativ beh. Ikke avfeie om manviser til en artikkel, forskningsrapport el. Der er han litt sta......

Min beste og eneste fastlege

Jeg ble dr Grønlies pasient for over 20 år siden, og har bare godt å si om ham. Han er faglig dyktig, svært grundig og også flink til både å lytte og å informere. Har søkt ham for både psykiske og fysiske problemer, og har alltid blitt møtt med hjelpsomhet og forståelse. Denne legen anbefaler jeg på det sterkeste!

Flink og grundig.

Tar seg tid til å lytte og ikke minst forklare.
Ser deg som pasient og flink til å ikke overkjøre deg som pasient.

Desverre er det nærmest umulig å komme frem på telefon til legesenteret.

Jeg har en annen fastlege, men var hos Grønli når min egen lege ikke var tilstede, og det er først da man virkelig merker hvordan en lege SKAL behandle oss pasienter, Grønli lytter, SER deg, og ønsker å hjelpe, forstår godt at Grønli ikke har noen ledige plasser, jeg kommer i alle fall til å bytte.

Kjempegod fastlege!

Har hatt Grønlie som fastlege så lenge jeg kan huske og har aldri hatt noe å utsette på han. Enig med andre her i at han tar folk på alvor og er empatisk! Det er ikke så ofte jeg trenger fastlegen min, men når jeg gjør det er jeg glad jeg har en jeg er såpass fornøyd med!

Utrolig god lege

Jeg er veldig fornøyd med Grønlie, og har ingenting og utsette på han. Flink til å ta problemer alvorlig, god til å lytte og sender deg videre om han føler han kommer til kort selv. Rett og slett en utrolig god lege!

Unik

Han har aldri gitt meg opp. Han er alltid tilgjengelig. Han gir seg ikke før han finner svar. Meget dyktig. Fantastisk er ikke et ord nok til å beskrive jobben han gjør. Gruer meg allerede til dagen han velger å gå av med pensjon. Han bryr seg om sine pasienter.

Jeg harh an ikke som fastlege, men det har mannen min.
Mannen min er kjempe fornøyd med han, og jeg fikk oppleve grunnen til dette når jeg en gang fikk time hos han selv.

Han lytter og tar alle problemer seriøst! Skulle vært flere leger som han!

Har hørt mye positivt om han fra andre og.

helt perfekt

helmaxs
en fantasik lege som klarer og vise empati og lytter til pasienten sin,og er ærlig mann..

Den beste legen jeg har hatt.

Har hatt Grønlie som lege i 25 år. Kjempeflink lege som jeg ikke kommer til å bytte ut.Føler at han tar deg på alvor og er flink til å lytte, og går nøye gjennom ting hvis det er noe man lurer på. En av Drammens beste leger!