Bærum Barnelege Klinikk

Telefonnummer67 53 41 7967 53 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bærumsvn. 205 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Bærum Barnelege Klinikk

Overkjørende

Lege: Anne K.Wasenius Søyland Skrevet

Vært hos Anne i 3 mnd uten å få noe som helst effekt av behandlingen til min sønn på 8 mnd. Når hun ikke fant andre løsninger, begynte hun på nytt med behandling som ikke hadde fungert tidligere....

Får henvisning til ny barnelege nå

Kunnskapsrik og tydelig

Lege: Anne K.Wasenius Søyland Skrevet

Sønnen min har kun blitt bedre etter vi fikk henne dom lege. Fikk henne anbefalt av legevaktslegen ved akutt forverring.
Fikk time innen 2 uker.

Frekk og ekkel sekretær

Lege: Anne K.Wasenius Søyland Skrevet

Forferdelig oppførsel hos helsesekretæren. Snakker nedlatende, frekt og er tvers gjennom falsk. Ikke hyggelig sted å ta med en syk unge.
Legen var hyggelig, men virket uinteressert. Følte at hun bare ville bli ferdig med timen og sitter igjen med en følelse av at jeg ikke stoler på det hun sier.

Dyktig,Rolig,Oppmuntrende og Kunnskapsrik

Lege: Anne K.Wasenius Søyland Skrevet

Dr Søyland er dyktig og kunnskapsrik . Gir gode råd. Hjalp oss videre til et punkt hvor vi ikke trengte hjelp lenger. Kan varmt anbefale henne.

Hadde ikke tid til oss

Lege: Anne K.Wasenius Søyland Skrevet

Vi var inne på kontoret hennes i til sammen 5 minutter. Vi følte fra første stund at hun bare ville få konsultasjonene unnagjort. Vi satt igjen med minst like spørsmål som da vi gikk inn.