Bærum Barnelege Klinikk

Gamle Ringeriksvei 34 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Bærum Barnelege Klinikk

Svært dyktig og ivaretagende

Lege: Anne K Wasenius Søyland Skrevet

Man blir møtt av dyktig og ivaretagende helsepersonell i alle ledd. Doktor Anne er svært kunnskapsrik og følger opp vår barn på aller beste måte.

Dårlig

Lege: Anne K Wasenius Søyland Skrevet

Dårlig tid, liten interesse. Mer opptatt av å bli ferdig med timen enn å gi gode råd og informasjon. Lite imøtekommende i forhold til barnet. Fremstår arrogant.

Lite kunnskap

Lege: Anne K Wasenius Søyland Skrevet

Hun virker uinteressert i pasientene sine. Jeg har vært hos henne tre ganger med ett åringen min og hver gang føler jeg at hun vil bli fort ferdig og bli kvitt oss. Har ikke fått noe som helst hjelp av henne. Veldig dårlig og gammeldags råd. Ble nødt til å finne en annen barnelege og nå merker vi forskjellen fra første konsultasjon.

Kunnskapsrik, imøtekommende og hyggelig

Lege: Anne K Wasenius Søyland Skrevet

Har selv fått behandling her og de er så profesjonelle og hyggelige som de kan bli. Behandlingen er effektiv. anbefaler på det høyeste.

Håpløs behandling

Lege: Anne K Wasenius Søyland Skrevet

Helt utrolig dårlig behandling av sine kunder. Snakker nedlatende, overkjører og følger ikke engang opp på det hun skal gjøre. Skulle få videre hendvisning til sykehus for mitt barn, 14 dager senere ringer jeg sykehuset for å følge opp siden jeg ikke har hørt noe, det var jo ikke rart siden de aldri har mottatt noen hendvisning. Burde finne seg en annen jobb om hun ikke klarer å engasjere seg i det hun faktisk diver med.