Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

Telefonnummer32 72 70 2032 72 70 ...
Myntgt. 4 3616 Kongsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

Blid og seriøs

Lege: Heidi Irene Ebner Skrevet

Jeg har hatt Heidi Ebner som fastlege i 2-3 år og er svært godt fornøyd. Seriøs, kunnskapsrik og godt humør. Effektivt og ikke redd for å sende deg videre tilspesialist.

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Heidi Irene Ebner Skrevet

Heidi Ebner var vikarlege for den tidligere fastlegen min. Jeg valgte dengang dagene Heidi Ebner jobbet fordi hun alltid var oppdatert, empatisk og 'tilstede'. Da jeg flyttet lenger unna byttet jeg fastlege, men da jeg fikk vite at Heidi Ebner hadde fått seg praksis på Kongsberg byttet jeg til henne, tiltross for at jeg må reise over 4 mil. Det å komme tilbake føltes som 'å komme hjem'. Heidi Ebner er dyktig, blid og engasjert. Jeg føler meg trygg med henne som fastlege.

En veldig bra lege

Lege: Terje Sandvik Skrevet

Har hatt Terje som fastlege i flere år, og han er veldig flink. Følger opp, og henviser videre dersom han må. Lytter alltid på det man har å si, og han er imøtekommende. Anbefales :)

En lege som ikke tar deg seriøst

Lege: Heidi Irene Ebner Skrevet

Jeg vil ikke anbefale denne legen, da hun ikke tar deg seriøst om du har en del å slite med, å sender deg ikke videre eller svarer på e dialoger eller reseptforespørsler før etter en uke eller to, hun er også humørsyk, så om en sier ifra, så kan du regne med dårligere behandling. En stolt lege i ordets dårligste betydning

En utrolig bra lege!

Lege: Nadja Ernst-Zahirovic Skrevet

Jeg har hatt Nadja som lege siden jeg var veldig liten, og hun har alltid hatt tid til meg og min sykdom. Jeg har en kronisk sykdom som krever mye oppfølging, noe Nadja virkelig har klart. Hun har satt opp timer hvis det er lenge siden jeg har vært inne, vært rask til å gi meg timer hvis jeg har spurt, lyttet til det jeg har å si og vært grundig med undersøkelsene sine. Videre er også resepsjonistene på dette legekontoret veldig hjelpsomme og snille.