Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

Telefonnummer32 72 70 2032 72 70 ...
Myntgt. 4 3616 Kongsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

Bra lege!

Lege: Nadja Ernst-Zahirovic Skrevet

Nadja er i møtekommende og grundig. Hun ser hele pasienten. Et lykketreff at vi klarte å få hele familien inn på lista til Nadja!

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Terje Sandvik Skrevet

Enestående lege, tar deg på alvor, og gir seg ikke før han kommer til bunns i ting. Står på for pasientens rettigheter, og strekker seg langt. Ser sine begrensninger, og henviser videre til spesialister. Bryr seg og er omsorgsfull. Rask til å svare på henvendelser, får alltid svar samme dag via pasientsky. Hele familien bruker han, og jeg ville aldri byttet. Han har virkelig stått på for meg iallfall:) Damene i skranken er i tillegg superkoselige:)

God lege

Lege: Karin Toeneiet Skrevet

Godt imøtekommende og god til å lytte !
Flink å finne løsninger og videresende om det er noe som bør undersøkes nøyere av annet helsepersonell.
Helhetsvurdering : Suveren lege/pas. forhold

Ikke fornøyd!!

Lege: Terje Sandvik Skrevet

Har vært hos denne legen for alt fra minisk, prolaps og lungebetennelse. Han kunne dessverre ikke finne noe galt noen av gangene, var heller ikke villig til å henvise til spesialist.

Eneste positive er att han alltid er ledig og man får time samme dag, men hva hjelper vel uten hjelp....?

Vil ikke anbefale denne legen til andre!

En god lege!

Lege: Karin Toeneiet Skrevet

En veldig dyktig lege som er faglig flink og som tar seg tid til å lytte til pasienten. En av de flinkeste legene jeg har vært hos.