Nydalen Barnelegesenter

Nydalsveien 36 B 0484 Oslo

Siste vurderinger av Nydalen Barnelegesenter

Profesjonell

Lege: Astri Vigen Skrevet

Var hos Vigen med datteren min i forbindelse med gjentagende ørebetennelser. Følte at hun var profesjonell, flink i faget og at vi ble tatt godt i mot. Hun tok seg tid til å sjekke hva som var i veien og vi ble henvist videre til øre nese hals lege etter en kontroll. Hyggelig kontorpersonalet også. Kan anbefale Vigen; hun vet hva hun driver med.

Dårlig

Lege: Astri Vigen Skrevet

Angrer på at jeg valgte henne.Som flere skriver vi fikk ikke lov til å ha med oss vognen in,Okey det kan man forstå at det blir mye søl,men selve Astri Vigen er jo så kald,mitt første barn og da er der naturlig at man ikke vet mye om kosthold.Hun snakket til meg akkurat som jeg er en drittunge som kan ingenting.Første gangen jeg var hos henne la jeg merke til hvor kald hu var men tenkte at kanksje hu er stresset fordi vi var der rett før jul.Men jeg ble veldig overrasket over hyggelig hun var med de før oss og hvor kald hu var mot meg.Veiledning hu gir forstår man ikke noe av,forteller du situasjonen så føler man at man snakker til veggen.Hu er håpløs anbefales virkelig ikke.Noen andre her som anbefaler en dyktig barnelege?

Profesjonell

Lege: Astri Vigen Skrevet

Har vært der flere ganger med min 3 år gamle sønn. Merkelig å lese de negative annmeldelsene. Skulle ikke tro det er samme lege. Det er kunnskapen til legen som teller, ikke evnen til pludring.

She didn't diagnose, or care

Lege: Astri Vigen Skrevet

I went with my daughter who has Asthma..

She didn't check her breathing, she didn't leave her chair to come around and diagnose, she didn't ask me any questions...

She then proceeded to make me feel like a bad parent.

I immediately changed specialists..

If you're reading this, and thinking of going... DON'T!! Change specialists now.

Also.. Astri if you're reading this.. QUIT, or RETIRE.. you obviously hate what you're doing.

En dyktig lege

Lege: Astri Vigen Skrevet

Var henvist til Astri Vigen med min sønn på 9 mnd. Opplevde en profesjonell lege som lyttet til det jeg hadde å si og tok symptomene på alvor. Hun som person var rolig og behagelig, hun var verken "for mye" eller "for lite". Vi er fornøyd!