Nydalen Barnelegesenter

Nydalsveien 36 B 0484 Oslo

Siste vurderinger av Nydalen Barnelegesenter

Mangler barnetekke, uempatisk

Lege: Astri Vigen Skrevet

Vi har vært hos dr Vigen to ganger med seks års mellomrom. Etter første besøk, da barnet var ca 5år ble vi møtt med arroganse, spydige kommentarer om oppførsel (han var veldig nervøs og urolig av den grunn) og hun var tydelig fornærmet over å komme til kort. Jeg tenkte at hun kanskje bare hadde en dårlig dag, men da vi seks år senere møtte samme type oppførsel, og ufine kommentarer direkte til barnet, samt oppramsing av hans sykehistorikk for å forsvare at hun ikke klarte å nå frem til han, skjønte jeg at dette ikke var et engangstilfelle. Jeg kjenner meg veldig igjen i andre kommentarer her. Hun manglet fullstendig barnetekke og empati, hun var frekk og arrogang, både mot meg og barnet. Hun hadde heller ikke noen interesse av å finne ut av det medisinske problemet, vi ble bare bedt om å fortsette med noe som allerede er utprøvd. Jeg hørte henne også kommentere spydig til en pasient som kom etter oss. Kommer aldri til å gå til denne legen igjen.

Godt ivaretatt

Lege: Astri Vigen Skrevet

Vært hos Vigen to ganger med baby, og jeg opplever henne som profesjonell, vennlig og rett på sak. Hun stiller spørsmål for nøste opp i sykdomsbildet, ikke for å kritisere. Virker genuint interessert, forklarer hvorfor den ene prøven kan være nyttig, hvorfor den andre ikke nødvendigvis er det.
Ikke mye smalltalk utenom, men det passer meg fint når jeg er der for å hjelpe barnet mitt.
Følte at mini ble godt ivaretatt og at vi er i trygge hender. Vil absolutt fortsette å dra til Vigen.

Lett å få time eller ende time.
Fint, romslig og ryddig venteværelse.
Lett å komme til og fra med tbane.

Fullstendig misfornøyd

Lege: Astri Vigen Skrevet

Vi følte oss ikke sett. Hun viste tydelig at hun ikke var interessert i oss. Vi følte oss ikke ivaretatt av denne legen. Arrogant og lite imøtekommende. Sekretæren var nesten like ille. Kommer aldri tilbake!

Arrogant, lite imøtekommende, null barnetekke

Lege: Astri Vigen Skrevet

Vårt besøk hos Dr Vigen endte med uforrettet sak. Hun skremte vettet av barnet på 2,5 år (vanligvis et tillitsfullt barn), slik at hun ikke fikk tatt testene vi trengte. Hun utviste null barnetekke eller interesse for barnet, og gjorde ingenting tilnærmelser for å bygge tillit til barnet. Hun var fullstendig uinteressert i det vi fortalte, og hun ble tydelig irritert over at jeg hadde med en baby i tillegg (jeg var i fødselsperm med lillebror og hadde ikke så mye valg.) Vil virkelig ikke anbefale denne barnelegen.

Hektisk topp

Lege: Astri Vigen Skrevet

Kjenner meg overhodet ikke igjen i alle negative kommentarer. Blid hyggelig, tok seg god tid og det aller viktigste- meget dyktig faglig.