Nydalen Barnelegesenter

Nydalsveien 36 B 0484 Oslo

Nydalsveien 36 B 0484 Oslo

Siste vurderinger av Nydalen Barnelegesenter

Profesjonell og svært kompetent barnelege

Lege: Astri Vigen Skrevet

Før vi vi ble henvist til Astrid ble problemene med barna oversett og bagatellisert av både fastleger og helsestasjon. Astrid fant raskt ut av hva som feilte barna og løste problemene. Det var en stor lettelse å endelig få hjelp av noen med så høy kompetanse innen barnehelse.
Astrid er ikke en som bruker mye "smalltalk" og kan oppleves som kort, men i møte med barna er hun alltid konsentrert og bruker tiden godt. Våre erfaringer er at hun er svært kompetent innen faget sitt og vi har vært helt uunnværlig hennes hjelp. Vi kan anbefale hennes ekspertise på det sterkeste.

Aldri igjen! Hold deg unna!

Lege: Astri Vigen Skrevet

Var hos Dr. Astrid Vigen I dag for utredning av eksem/allergi hos min nyfødte. Følte hun kritiserte alt jeg gjorde med mitt barn uten å gi meg en god veiledning eller noe som kunne erstatte min metode og fremgangsmåte. I begynnelsen av samtalen følte jeg at hun var irritert og absolutt ikke i godt humør, og jeg opplevde hun til og med agressiv. Dro derfra mer uviten enn det jeg var da jeg kom inn. Spurte om en ekstra test som kunne utelukke diverse bakterier, men dette ville hun ikke - hun gadd heller ikke å skrive en henvisning.

Fikk lyst til å gråte

Lege: Astri Vigen Skrevet

Var hos Astrid Vigen, og må mildt sagt si at jeg ikke forstår hvorfor hun velger dette yrke. En barnelege skal kobbe med barn, være omsorgsfull, vise interesse og være forståelsesfull. Dette var noe jeg tvert imot følte hos Vigen idag.
Jeg ble møtt av en arrogant og mildt sagt irritert person, en person som ikke ville tro på hva jeg beskrev. Fikk lysten av å gråte inne hos henne, fordi vi ikke ble betrodd. Hun hamstrer penger med unødvendige tester, da en normal time hadde vært gratis for pasienter under 16. Dette blir også gjort uten å bli varslet om det. Du vil dermed ende opp med et sjokk.

Jeg har aldri noen sinne, møtt en slik lege som aldri tar deg på alvor. Jeg trodde jeg hadde møtt det verste, men verre fantes faktisk. I tillegg kommer hun med upassende vitser om meg og mitt liv, skjønner ikke hvordan hun har lege autorisasjon.

Anbefaler ingen å dra til Vigen, med mindre man vil føle seg verre enn det man kom med.
Skjønner nå hvorfor vi fikk time så fort!

Jeg fikk ikke råd eller anbefallinger

Lege: Astri Vigen Skrevet

Jeg tenkte kanskje jeg får den hjelpen som jeg trengte, men drømmen var motsatt. Jeg fikk ikke råd eller anbefallinger fra henne, og hun ville ikke bruke tiden for det.

Utrolig dyktig lege som tok oss seriøst

Lege: Astri Vigen Skrevet

Jeg må innrømme at jeg var betenkt når vi fikk henvisning til denne barnelegen etter å ha lest her inne på legelisten, men vår oppfatning kunne ikke ha vært mer annerledes enn det de foregående kommentarene beskriver.

Etter at vi hadde blitt avfeid på helsestasjonen i over ett og et halvt år med at problemene vi hadde var “normale” og “bare en fase” tok Astri tak og løste min datters helseutfordinger på en systematisk og god måte. Vi ble virkelig møtt med respekt og forståelse, og barnet ble smertefritt for første gang i sitt liv! Over natten hadde vi en annen unge!

Vi har alltid fått time raskt, og sykepleieren i resepsjonen er utrolig hyggelig!

Dr. Vigen konsentrerer seg og lytter mens man forteller om barnets utfordringer/sykehistorie. Hun kommer ikke med masse “smalltalk” men konsentrerer seg om å komme til bunns i hva som feiler barnet.

Vi gir henne våre varmeste anbefalinger!