Nydalen Barnelegesenter

Nydalsveien 36 B 0484 Oslo

Siste vurderinger av Nydalen Barnelegesenter

Fullstendig misfornøyd

Lege: Astri Vigen Skrevet

Vi følte oss ikke sett. Hun viste tydelig at hun ikke var interessert i oss. Vi følte oss ikke ivaretatt av denne legen. Arrogant og lite imøtekommende. Sekretæren var nesten like ille. Kommer aldri tilbake!

Arrogant, lite imøtekommende, null barnetekke

Lege: Astri Vigen Skrevet

Vårt besøk hos Dr Vigen endte med uforrettet sak. Hun skremte vettet av barnet på 2,5 år (vanligvis et tillitsfullt barn), slik at hun ikke fikk tatt testene vi trengte. Hun utviste null barnetekke eller interesse for barnet, og gjorde ingenting tilnærmelser for å bygge tillit til barnet. Hun var fullstendig uinteressert i det vi fortalte, og hun ble tydelig irritert over at jeg hadde med en baby i tillegg (jeg var i fødselsperm med lillebror og hadde ikke så mye valg.) Vil virkelig ikke anbefale denne barnelegen.

Hektisk topp

Lege: Astri Vigen Skrevet

Kjenner meg overhodet ikke igjen i alle negative kommentarer. Blid hyggelig, tok seg god tid og det aller viktigste- meget dyktig faglig.

God opplevelse

Lege: Astri Vigen Skrevet

Jeg leste på legelisten før vi dro til Astri, og hadde veldig lave forventninger. Vi sitter igjen med et godt inntrykk. Astri var direkte og effektiv, men lyttet og tok oss seriøst. Hun tok prikktest på babyen, tok seg god tid og svarte på alle spørsmålene vi hadde.

Nedlatende og uinteressert

Lege: Astri Vigen Skrevet

Mitt første besøk med baby. Henvist av fastlege for prøvetaking og videre oppfølging. Astri var nedlatende, uintressert og frekk mot meg. Ba meg om å slutte og google, da jeg henviste til offentlige kilder. Har aldri vært borti et lignende legebesøk og som flere her skriver føltes det ut som om vi var med på skjult kamera. Tok ingen prøver og etter en meget kort samtale sa hun "da er det på tide å gå", uten noen initiativ til videre oppfølging av baby. Kommer ikke til å dra tilbake og anbefaler ikke andre å dra dit. Fint venterom og stellerom.