Frakkagjerd Legesenter

Frakkagjerdvegen 90 5563 Førresfjorden

Siste vurderinger av behandlere ved Frakkagjerd Legesenter

Utrygg og stresset

Lege: Memunat Ajoke Ajetunmobi Skrevet

Hun møter meg med godt humør, og sier hun gjør så godt hun kan.Tar blodtrykk og henviser meg til blodprøver.Virker som hun har dårlig tid og vil ha meg ut fortest mulig.Legen misforstår og skjønner ikke hva som er mitt problem- hva jeg trenger hjelp til. Overkjører meg når jeg forklarer hva som er problemet og tar ikke poenget.Gjengir min informasjon feil.Føler meg utrygg og trist i situasjonen.Legen snakker for fort og usammenhengende.Gir meg råd om å oppsøke fysioterapeut uten å undersøke muskulatur/ledd. Jeg opplever henne som uprofesjonell og arrogant. Siste gang jeg oppsøker denne legen.

Han tar hensyn for pasienter situatsjonen og gikk en løsning som passer best for alle.

Lege: Ali Hassan Al-Hassan Skrevet

Han er nesten tilengelig når vi trenger behandling (mest mulig)

Arrogant og med null empati for andre mennesker

Lege: Memunat Ajoke Ajetunmobi Skrevet

Vil fraråde alle som ønsker å bli møtt med respekt og vanlig folkeskikk å gå til denne legen. Ble ledd av når jeg fortalte og stilte spørsmål og bedt om å gå når jeg sa ifra at jeg følte meg dårlig behandlet.

Skuffet

Lege: Memunat Ajoke Ajetunmobi Skrevet

Ikke forberedt til time, 15-20 min ventetid hver gang, måtte bestille ny time om jeg tok opp noe annet.

Grundig og lyttende

Lege: Memunat Ajoke Ajetunmobi Skrevet

Lytter oppmerksomt, undersøker grundig, sender videre ved behov eller utreder selv. Er flink til å forklare. Jeg er godt fornøyd.