Klinikk For Alle Storo

Sandakerveien 109-111 0484 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Storo

Fikk god hjelp raskt

Kiropraktor: Kjerstin Joten Kvisle Skrevet

Kvisle er dyktig, ryddig og sier det som det er. Var lei av å få beskjed om at jeg måtte ha behandlinger flere ganger i uka (=kjempekostnad). Kvisle skisserte et opplegg jeg både kunne ha tid og råd til. Følte ikke jeg ble kalt inn for å holde økonomien i bedriften gående. Og ikke minst ble jeg MYE bedre, raskt.
Enkel timebestilling på nett. Hyggelige mennesker i resepsjonen. Lite forsinkelser. Gratis parkering. Byttet hit etter diverse erfaringer m et av de mest kjente sentrene i byen. Veldig fornøyd!

Veldig fornøyd

Kiropraktor: Kjerstin Joten Kvisle Skrevet

Har vært hos diverse kiropraktorer over tid, Kvisle er av de klart bedre.
Bruker tid og forklarer hva / hvorfor underveis.

Timebestilling er enkelt og ofte ledig på kort varsel.

Prismessig av de dyrere med det er ikke hennes skyld.

Veldig fornøyd og setter pris på alt hun har gjort for meg

Kiropraktor: Kjerstin Joten Kvisle Skrevet

Jeg er meget fornøyd med alt. Hun lytter etter og gir deg råder og er veldig flink. Jeg er glad for at jeg valgte den riktige personen. Jeg hadde store smerter, legen tok meg ikke på alvorl. Men hun fant ut med engang hva som feilet meg og behandler og hun gjør det fortsatt.

Den beste! Dyktig, engasjert, empatisk

Kiropraktor: Martin Pran Skrevet

Så glad jeg kom over Martin. Hadde gått med krystallsyken (+virus?) en stund før jeg kom til Martin. Alt første uken opplevde jeg første tegn til bedring siden jeg ble dårlig, både med sjøgange og svimmelhetsanfallene. Låsninger og vondt litt her og der fra topp til tå har jeg tatt nå og da i ettertid ved behov.
Flink, profesjonell, veldig hyggelig, og med en behagelig og avslappende personlighet. Tar deg på alvor, aldri følt han stresser på tid, tvert imot. Synes også det er positivt når man ser man blir gjenkjent av de ansatte når man har gått til samme sted noen ganger. Er kjempefornøyd og drar tilbake til Martin om behovet oppstår igjen. Forøvrig er alle ansatte, både i resepsjon og på klinikken forøvrig veldig imøtekommende og hyggelig. Anbefales! + for åpningstidene!