Klinikk For Alle Storo

Sandakerveien 109-111 0484 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Storo

Profesjonell og dyktig

Kiropraktor: Martin Pran Skrevet

Martin er svært dyktig, profesjonell og hyggelig. Han tar seg god tid og stiller alltid med et smil om munnen. Som kiropraktor utviser han bred kunnskap innen sitt felt og har gitt gode råd og veiledning til meg som pasient. Til tross for at han er en så god og populær kiropraktor har det ikke vært problematisk for meg å få time til ønsket tid. Martin behandler ikke «bare for å behandle», men er ærlig og tilbyr ny time bare dersom man faktisk trenger det.

Martin Pran en mirakelmann

Kiropraktor: Martin Pran Skrevet

Har vært avhengig av hjelp fra kiropraktorer i rundt 40 år men herr Pran opererer i en egen liga. Muligens den beste kiropraktor i vårt land. Like greit å velge den beste.

Tar deg på alvor

Kiropraktor: Jens Håkon Tingulstad Skrevet

Jens har utrolig lang erfaring som kiropraktor. Har brukt han siden jeg var liten. Kom til han med problemer nå i voksen alder, som han tok på alvor med én gang. Følte meg ivaretatt og forstått fra første sekund. Anbefales!

Veldig flink og hyggelig!

Kiropraktor: Kjerstin Joten Kvisle Skrevet

Kjerstin tok meg veldig godt i mot, og har mer kunnskap enn flere andre kiropraktorer jeg har vært hos. Ser etter årsaken i stedet for å kun behandle symptomer, og samarbeider gjerne med fysio. Setter opp timer etter behov, men ikke flere enn nødvendig. Setter seg godt inn i situasjonen, kommer med gode øvelser og anbefalinger. Ble raskt bedre. Pluss at man får time raskt via timebestilling på nett! Anbefales på det sterkeste :)

Veldig dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Kjerstin Joten Kvisle Skrevet

Kjerstin er en dyktig kiropraktor som bruker god tid på å lytte før hun gjør en grundig undersøkelse. Hun behandler også muskulært i tillegg til justering. Har en meget behagelig væremåte som gjør at alltid føler seg godt ivaretatt. Kommer også med gode tips til øvelser og tilpasninger for å bedre situasjon. Har vært innom mange kiropraktorer og Kjerstin er av de dyktigste. Anbefales på det sterkeste.