Klinikk For Alle Storo

Sandakerveien 109-111 0484 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Storo

Tar deg på alvor

Kiropraktor: Jens Håkon Tingulstad Skrevet

Jens har utrolig lang erfaring som kiropraktor. Har brukt han siden jeg var liten. Kom til han med problemer nå i voksen alder, som han tok på alvor med én gang. Følte meg ivaretatt og forstått fra første sekund. Anbefales!

Veldig flink og hyggelig!

Kiropraktor: Kjerstin Joten Kvisle Skrevet

Kjerstin tok meg veldig godt i mot, og har mer kunnskap enn flere andre kiropraktorer jeg har vært hos. Ser etter årsaken i stedet for å kun behandle symptomer, og samarbeider gjerne med fysio. Setter opp timer etter behov, men ikke flere enn nødvendig. Setter seg godt inn i situasjonen, kommer med gode øvelser og anbefalinger. Ble raskt bedre. Pluss at man får time raskt via timebestilling på nett! Anbefales på det sterkeste :)

Veldig dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Kjerstin Joten Kvisle Skrevet

Kjerstin er en dyktig kiropraktor som bruker god tid på å lytte før hun gjør en grundig undersøkelse. Hun behandler også muskulært i tillegg til justering. Har en meget behagelig væremåte som gjør at alltid føler seg godt ivaretatt. Kommer også med gode tips til øvelser og tilpasninger for å bedre situasjon. Har vært innom mange kiropraktorer og Kjerstin er av de dyktigste. Anbefales på det sterkeste.

Fikk god hjelp raskt

Kiropraktor: Kjerstin Joten Kvisle Skrevet

Kvisle er dyktig, ryddig og sier det som det er. Var lei av å få beskjed om at jeg måtte ha behandlinger flere ganger i uka (=kjempekostnad). Kvisle skisserte et opplegg jeg både kunne ha tid og råd til. Følte ikke jeg ble kalt inn for å holde økonomien i bedriften gående. Og ikke minst ble jeg MYE bedre, raskt.
Enkel timebestilling på nett. Hyggelige mennesker i resepsjonen. Lite forsinkelser. Gratis parkering. Byttet hit etter diverse erfaringer m et av de mest kjente sentrene i byen. Veldig fornøyd!

Veldig fornøyd

Kiropraktor: Kjerstin Joten Kvisle Skrevet

Har vært hos diverse kiropraktorer over tid, Kvisle er av de klart bedre.
Bruker tid og forklarer hva / hvorfor underveis.

Timebestilling er enkelt og ofte ledig på kort varsel.

Prismessig av de dyrere med det er ikke hennes skyld.