Skøyenåsen Kiropraktorkontor

Telefonnummer22 75 90 2022 75 90 ...
Håkon Tvetersv 8 0682 Oslo

Siste vurderinger av Skøyenåsen Kiropraktorkontor

Pasienter på samlebånd

Kiropraktor: Pål Edvin Werner Apall Skrevet

Jeg gikk hit som ung med lumbago. Jeg hadde ingen kunnskap om ryggsmerter eller hva en kiropraktor gjør. Men de hadde autorisasjon og man hørte ofte at kiropraktorer var eksperter på rygg.

Jeg fikk alltid symptombehandling med manipulasjon av ledd i thoracal og lumbal. Jeg fikk høre alt som var galt med meg (nocebo) og ingen helhetlig behandling som bør inneholde samtale, anbefalinger om fysisk aktivitet og styrketrening. Det eneste jeg fikk beskjed om var å gå meg en liten tur og komme tilbake neste uke. Det jeg stusset over, allerede som ungdom var hvor lite tid Pål brukte på meg før han ba meg bestille ny time i disken. Han hadde da allerede flere pasienter på andre rom. Han må ha pløyet igjennom minst 5-6 stk på 1 time.

Gode behandlere forteller deg at det kommer til å gå bra. De forteller deg at dette ikke er noe farlig og er vanlig. De kommer med gode anbefalinger om fysisk aktivitet.

Om Pål holdt på slik for å tjene mest mulig penger vet jeg ikke, men etter at jeg har lært mye om smerte og rygg vet jeg at jeg kastet bort mange tusen kroner og timer. Gikk i mange år å var redd fordi jeg trudde det var noe galt med meg. "disken din må justeres" blablabla

Ellers en hyggelig fyr med lomma full av cash

flink

Kiropraktor: Pål Edvin Werner Apall Skrevet

Alltid blid og hyggelig. Har greie på mye og er god i faget sitt. Brukt han i mange år og med forskjellige plager. Henviser videre om han mener det er nødvendig. Kan virkelig anbefales!

Min reddende engel!

Kiropraktor: Morten Bøgseth Skrevet

Utrolig god kiropraktor. Ikke bare knekk ig knas, men han ser hva som trengs og gjør det på en god måte

Familiens kiropraktor i alle år

Kiropraktor: Pål Edvin Werner Apall Skrevet

Veldig fornøyd med Pål Apall og hans kiropraktorkontor. Kan bestille time på nettsiden, lett å få tak i, godt med parkeringsplasser utenfor døren. Pål er profesjonell, har mye kunnskap og har rimelige priser i forhold til andre klinikker jeg har vært på. Anbefales!

Gjør livet lettere.

Kiropraktor: Morten Bøgseth Skrevet

Holder min prolaps og andre ryggplager i sjakk. Har gått til ham i mange år, hver 3 uke. Har ikke lenger daglig smerte som jeg hadde før.