Nesbyen Legesenter

Jordeslykkja 6 3540 Nesbyen

Siste vurderinger av behandlere ved Nesbyen Legesenter

Super lege!

Lege: Ståle Onsgård Sagabråten Skrevet

Ståle er hyggelig, imøtekommende og dyktig. Jeg føler jeg blir tatt på alvor uansett hva slags utfordringer jeg kommer med. Jeg stoler på Ståle og synes det er positivt at han fokuserer på kvinnehelse og å lære nye ting. Eneste minuset med dette er at det er lang ventetid. Anbefaler denne legen.

Kanskje Norges beste fastlege?

Lege: Cathrine Sevre Skrevet

Har aldri sittet på et legekontor og følt meg trygg før jeg fikk Cathrine som som fastlege. Hun er snill og tålmodig, ærlig og kunnskapsrik. Alle fortjener en fastlege som Cathrine!

Dyktig, rolig og hjelpsom

Lege: Ståle Onsgård Sagabråten Skrevet

Har hatt Sagabråten som fastlege i flere år nå og kan gi han de beste skussmål. Han er meget dyktig og behagelig, og har hjulpet meg mye. Han er travel og engasjert i mye i tillegg til å være fastlege og vil selvfølgelig ikke være 100 % tilgjengelig hele tiden, men slik er det jo bare. Anbefales.

Gjør ikke jobben sin

Lege: Ståle Onsgård Sagabråten Skrevet

Jeg søkte om helseforsikring i september, fikk purring på manglende opplysninger fra legekontoret i begynnelsen av januar. Ståle hadde ordnet med å forlenge fristen, men oppdaget i dag at saken ble henlagt pga. Manglende opplysninger den 1 mars! Han ringte meg 7 mars for å få opplysninger til forsikringsselskapet! Dette blir for dumt og sløvt med tanke på hvor lang tid han har hatt på seg til å sende inn opplysninger. Greit nok at han har vervet i legeforeningen, men han har fortsatt en 50% stilling på legekontoret til å følge opp pasientene sine. Har i dag byttet fastlege!

Fantastisk flink!

Lege: Cathrine Sevre Skrevet

Utrolig hvordan man går til en lege som får deg til å føle deg viktig!
Man går fra Cathrine og føler seg bedre når man kom. Kjenner sin begrensning og rådfører seg med andre leger. Virkelig ikke høy på seg selv. Flink lytter og tar seg god tid.