Nesbyen Legesenter

Telefonnummer32 06 83 8032 06 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jordeslykkja 6 3540 Nesbyen

Siste vurderinger av Nesbyen Legesenter

Vennlig og flink

Lege: Louise Petrovic Pil Skrevet

Louise gir god hjelp. Hører på det du sier, tar undersøkelsene du behøver og henviser deg videre om behov (men ikke om det ikke er nødvendig). Anbefaler Louise videre til andre!

Fantastisk!

Lege: Louise Petrovic Pil Skrevet

Den beste legen jeg noen gang har hatt. Stiller alltid opp, uansett tid og sted. Kan virkelig anbefale denne legen!

anbefaler

Lege: Silje Helene Mauritzen Skrevet

SIlje er supergod på å gi tett og god oppfølging, og gjør jobben veldig grundig og samvittighetsfullt. Hun er empatisk samtidig som hun ikke bare "jatter med". Hun er den beste fastlegen jeg har hatt. Presis og dyktig, gjør alltid det hun har sagt hun skal gjøre.

Hyggelig og rolig

Lege: Ståle Onsgård Sagabråten Skrevet

Ståle er en kunnskapsrik, forståelsesfull og trygg lege... Føler han at han er litt usikker, sender han henvisning videre. Det er dessverre lang ventetid for å få time, men er det mindre alvorlige ting tar han det gjerne over telefonen isteden. Ståle er god på å lytte, og leser gjerne litt mellom linjene på det du sier. Også er han akkurat passe streng som en lege skal være uten at man føler seg liten og sett ned på! Ingen problemer er for små til at det kan luftes inne hos han!
Jeg og familien føler oss veldig godt ivaretatt av han, og selv på ett lite sted som Nesbyen føler jeg at han er proffesjonell nok til å ikke tenke på oss som pasienter når han møter oss i butikken, men som sambygdinger.

kludrete og glemsk.

Lege: Nils Høva Skrevet

glemer fort timer, timer blir ofte utsatt, hver time er forsinket. hører ikke etter, stiller ikke spørsmål. dårlig oppfølging. glemer å lage resepter, selv etter å ha blit påmint over telefon flere ganger.(dette handler ikke om vanedannende medisin).
det virker ikke til at han mangler kunskap men at han enten er utrolig glemsk eller utrolig lat.