Nesbyen Legesenter

Jordeslykkja 6 3540 Nesbyen

Siste vurderinger av Nesbyen Legesenter

Flink og objektiv

Lege: Roger Hyldmo Skrevet

Hyldmo er en flink lege som setter pasientene sine i fokus. Han er trønder og har en flott for for humor, som muligens ikke alle forstår eller vi forstå.
For meg så virker det som han er oppriktig engasjert i å hjelpe sine pasienter og henviser de videre dersom han er i tvil.

Han er supergod på å gi tett og god oppfølging, og gjør jobben veldig grundig og samvittighetsfullt.

Lege: Roger Hyldmo Skrevet

Han er flink til å gå i dybden.er rask og effektiv, tar seg god tid, er flink til å lytte og viser empati.

Faglig dyktig og empatisk

Lege: Silje Helene Mauritzen Skrevet

Hun kan virke litt avvisende til å begynne med, men hun er veldig nøye og får hun teften i at du feiler noe slipper hun ikke tak før svaret er der. Gir heller ikke antibiotika med mindre det er påkrevd, og hun prøver også å ivareta pasientenes psykiske helse i en krise.
Er du glad i piller mot alt, er hun neppe for deg, men vil du bli frisk? Og føle deg ivaretatt? Da er hun perfekt!

anbefaler

Lege: Silje Helene Mauritzen Skrevet

SIlje er supergod på å gi tett og god oppfølging, og gjør jobben veldig grundig og samvittighetsfullt. Hun er empatisk samtidig som hun ikke bare "jatter med". Hun er den beste fastlegen jeg har hatt. Presis og dyktig, gjør alltid det hun har sagt hun skal gjøre.

Hyggelig og rolig

Lege: Ståle Onsgård Sagabråten Skrevet

Ståle er en kunnskapsrik, forståelsesfull og trygg lege... Føler han at han er litt usikker, sender han henvisning videre. Det er dessverre lang ventetid for å få time, men er det mindre alvorlige ting tar han det gjerne over telefonen isteden. Ståle er god på å lytte, og leser gjerne litt mellom linjene på det du sier. Også er han akkurat passe streng som en lege skal være uten at man føler seg liten og sett ned på! Ingen problemer er for små til at det kan luftes inne hos han!
Jeg og familien føler oss veldig godt ivaretatt av han, og selv på ett lite sted som Nesbyen føler jeg at han er proffesjonell nok til å ikke tenke på oss som pasienter når han møter oss i butikken, men som sambygdinger.