Ståle Onsgård Sagabråten

Nesbyen Legesenter

2000

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Nesbyen Legesenter
Jordeslykkja 6 3540 Nesbyen
Tlf: 32 06 83 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ståle Onsgård Sagabråten er en av 5 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Ståle Onsgård Sagabråten

Hyggelig og rolig

Ståle er en kunnskapsrik, forståelsesfull og trygg lege... Føler han at han er litt usikker, sender han henvisning videre. Det er dessverre lang ventetid for å få time, men er det mindre alvorlige ting tar han det gjerne over telefonen isteden. Ståle er god på å lytte, og leser gjerne litt mellom linjene på det du sier. Også er han akkurat passe streng som en lege skal være uten at man føler seg liten og sett ned på! Ingen problemer er for små til at det kan luftes inne hos han!
Jeg og familien føler oss veldig godt ivaretatt av han, og selv på ett lite sted som Nesbyen føler jeg at han er proffesjonell nok til å ikke tenke på oss som pasienter når han møter oss i butikken, men som sambygdinger.

Lang ventetid

Det er lang ventetid for å få en ordinær time. Ofte må man vente 3-4 uker! Han er hyggelig og kunnskapsrik, men jeg savner at han lytter aktivt og møter meg der jeg er. Han er opptatt av å forklare lenge og nøye.

Den beste

Ståle er en lege som ser deg og har tid til deg. Føler meg godt ivaretatt og tett oppfulgt. Ståle er en lege som engasjerer seg og har en spesielt god evne til å se hele mennesket!

Imøtekommende og engasjert

Ståle er profesjonell tvers igjennom. Han viser tydelig at han lytter til deg, og han forklarer på en måte som gjør ham enkel å forstå. Ståle Sagabråten er totalt blottet for den "arrogansen" du finner hos mange leger/ sykepleiere ala "jeg vet best".

Han er rask og effektiv, men du får likevel inntrykk av at han virkelig tar seg tid til deg som pasient.
Her er det bare en ting å si : Løp og kjøp! :)