NEMUS Lørenskog

Bibliotekgata 30 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av NEMUS Lørenskog

Super fornøyd

Kiropraktor: Christel Sonerud Skrevet

Christel Sonerud er en fantastisk behandeler, kan ikke si en eneste negativ ting om henne. Har vært hos henne av og på pga plager nærmere 7 år nå.

Verdens beste behandler!

Kiropraktor: Christel Sonerud Skrevet

Gått hos henne i nærmere 15 år grunnet ehler-danlos, hypermobil type, og ingen andre har vært såpass lydhør og kunnskapsrik. Mine aller, aller beste anbefalinger.

Fantastisk flink og seriøs.

Kiropraktor: Grete Kristin Bråten Skrevet

Jeg har 20 års erfaring med Grete som kiropraktor. Hun er seriøs og dyktig. Hun tar ikke unødige sjanser og følger opp på en skikkelig måte. Takket være henne har jeg sluppet medisiner og sykemeldinger i alle disse årene. Jeg er utrolig takknemlig og kan anbefale henne på det varmeste. Hun er blitt hele familiens kiropraktor.

Flink og proff

Kiropraktor: Grete Kristin Bråten Skrevet

Dyktig, flink og behandler bra. Flink til å hjelpe meg samt foreslå hva jeg skal gjøre. Kan faget, og har virkelig hjulpet til nå mens jeg har hatt ruptur og buktende skiver. Forklarer bra og vært proff med forslag når jeg som aller helt ikke vil være syk trenger hvile og behandling. Kan anbefales. Har også fått god hjelp tidligere med mindre problem.

Seriøs, hyggelig og faglig sterk!

Kiropraktor: Lise Kretz Skrevet

Lise har er utrolig trivelig vesen, i tillegg til å fremstå svært profesjonell og trygg i sin rolle som kiropraktor. Hun viser omsorg i tillegg til faglig styrke. Anbefales!