NEMUS Lørenskog

Telefonnummer67 90 66 6267 90 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bibliotekgata 30 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av NEMUS Lørenskog

Fantastisk flink og seriøs.

Kiropraktor: Grete Kristin Bråten Skrevet

Jeg har 20 års erfaring med Grete som kiropraktor. Hun er seriøs og dyktig. Hun tar ikke unødige sjanser og følger opp på en skikkelig måte. Takket være henne har jeg sluppet medisiner og sykemeldinger i alle disse årene. Jeg er utrolig takknemlig og kan anbefale henne på det varmeste. Hun er blitt hele familiens kiropraktor.

Flink og proff

Kiropraktor: Grete Kristin Bråten Skrevet

Dyktig, flink og behandler bra. Flink til å hjelpe meg samt foreslå hva jeg skal gjøre. Kan faget, og har virkelig hjulpet til nå mens jeg har hatt ruptur og buktende skiver. Forklarer bra og vært proff med forslag når jeg som aller helt ikke vil være syk trenger hvile og behandling. Kan anbefales. Har også fått god hjelp tidligere med mindre problem.

Seriøs, hyggelig og faglig sterk!

Kiropraktor: Lise Kretz Skrevet

Lise har er utrolig trivelig vesen, i tillegg til å fremstå svært profesjonell og trygg i sin rolle som kiropraktor. Hun viser omsorg i tillegg til faglig styrke. Anbefales!

Dyktig, lyttende, blid, effektiv og engasjert

Kiropraktor: Christel Sonerud Skrevet

Christel Sonerud framstår som faglig dyktig, trygg og interessert i jobben sin og i pasientene. Hun er aldri mer enn fem minutter forsinket, men jeg opplever likevel at hun alltid har tid til meg - alltid med et stort smil. Hun lytter, gir råd, forklarer hva hun gjør og viser stor omsorg, samtidig som hun ikke "duller". Det virker som om hun forstår selv den dårligste forklaring på hvilke plager man har, og hvordan de oppleves. Hun følger opp, viderehenviser ved behov og kommer med raske tilbakemeldinger på telefon der det er nødvendig. Jeg fikk raskt time første gang jeg ringte. Supert at det er mulighet for timebestilling via nett.