NEMUS Lørenskog

Bibliotekgata 30 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av NEMUS Lørenskog

Trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: Grete Kristin Bråten Skrevet

Jeg har gått til Grete i mange år og opplever henne som trygg, kunnskapsrik og profesjonell. Alltid blid og hyggelig! Anbefales!

Flink og dyktig

Kiropraktor: Ole Martin Berg Skrevet

Løsningsorientert, lytter, og kommer med gode råd.Føler meg godt ivaretatt. Profesjonell! Anbefales!

Trygg, snill og omsorgsfull.

Kiropraktor: Trym Buvarp Skrevet

Trym er defintivt den beste kiropraktoren jeg har vært hos. Han får deg til å føle deg trygg og godt tatt vare på. Han er kunnskapsrik, og tar alltid vondtene på alvor. Jeg har aldri følt meg som en journal i en bunke hos Trym, men en som blir sett og tatt vare på.

Han anbefales på det absolutt sterkeste.

En fantastisk behandler

Kiropraktor: Grete Kristin Bråten Skrevet

Har brukt Grete i over 10 år. Hun er vanvittig kunnskapsrik, veldig profesjonell og medmenneskelig. Hun er flink til å se hele bildet og er alltid hjelpsom med råd til hva man kan gjøre på egenhånd. Hos henne føler jeg meg ivaretatt, og hun er flink til å dokumentere slik at hvis det skulle være en form for behandling kroppen tåler dårlig så unngår hun det eller gjør det på en annen måte neste gang. Man føler seg heller aldri presset til å komme ukentlig hvis man faktisk ikke har behov for behandlig noe jeg setter pris på.

Veldig dyktig kriopraktor

Kiropraktor: Ole Martin Berg Skrevet

Etter å ha vært hos ulike kiropraktorer gjennom årene, så er Ole Martin Berg uten tvil den beste, den dykitgste kiropraktoren jeg har vært bort i.

Jeg anbefaler han!