Klinikk For Alle Sandnes

Telefonnummer0232502325 ...
Gravarsveien 7 4306 Sandnes

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Sandnes

Beste kiropraktorn jeg hatt!

Kiropraktor: Kine Thrane Olafsen Skrevet

Har gått til mange ulike kiropraktorer og liknende, da jeg har hatt myyyye problemer med ryggen min, ingen har funnet problemet før jeg kom til Kine.

Hun tar god tid, lytter til problemene dine og klarte av å fikse ryggen min etter 10 år med smerter og problemer. Hun gikk virkelig til bunnen med plagene og fant ut hvor de kom ifra og fikset opp i det.

Den beste kiropraktoren

Kiropraktor: Kjetil Stavland Skrevet

Kjetil er den beste jeg har kommet borti, og anbefales på det sterkeste til andre. Han er virkelig imøtekommende og er lett å snakke med og tar hensyn til hver en sitt behov!

Anbefales på det sterkeste

Kiropraktor: Kjetil Stavland Skrevet

Den flinkeste kiropraktor jeg har vært hos.

Jeg har hatt Kjetil som kiropraktor i 2 år. Jeg har en diagnose som gjør at jeg er nødt å gå til kiropraktor et par ganger i måneden.

Kjetil er veldig flink på det han gjør, utrolig kompetent og tar seg tid med pasienten. Etter min mening er han en av de få kiropraktorer som er mer interresert i at pasienten blir frisk enn å prakke mange timer på pasienten ved å jobbe i bare noen få minutter per gang.

Fantastisk!

Kiropraktor: Kjetil Stavland Skrevet

Gjør det han må. Forklarer nøye. Svarer på spørsmål. Er hyggelig, imøtekommende og bruker passende humor i møte med pasient. Henviser videre når det er nødvendig og "holder" ikke på pasient unødvendig lenge. Nei, Kjetil anbefaler jeg på det sterkeste!