Klinikk For Alle Sandnes

Telefonnummer979 23 000979 23 0 ...
Gravarsveien 7 4306 Sandnes

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Sandnes

Small but mighty!

Kiropraktor: Åse Meling Skrevet

Bestilte hos henne da hun hadde ledig og tilbød nålebehandling. Da jeg så henne tenkte jeg at dette blir mislykket, hun er petite og ser mild og forsiktig ut, og jeg er storvokst og stiv som betong. Vel. Jeg tok feil. Hun finner alle vonde punkt og er ikke «snill og forsiktig» - hun tar skikkelig i og er ikke redd for å gå i dybden. Gir seg ikke før det løsner! Og de nålene… er helt fantastiske og forferdelige på samme tid. Jeg kommer tilbake!

Den beste kiropraktoren

Kiropraktor: Kjetil Stavland Skrevet

Kjetil er den beste jeg har kommet borti, og anbefales på det sterkeste til andre. Han er virkelig imøtekommende og er lett å snakke med og tar hensyn til hver en sitt behov!

Anbefales på det sterkeste

Kiropraktor: Kjetil Stavland Skrevet

Den flinkeste kiropraktor jeg har vært hos.

Jeg har hatt Kjetil som kiropraktor i 2 år. Jeg har en diagnose som gjør at jeg er nødt å gå til kiropraktor et par ganger i måneden.

Kjetil er veldig flink på det han gjør, utrolig kompetent og tar seg tid med pasienten. Etter min mening er han en av de få kiropraktorer som er mer interresert i at pasienten blir frisk enn å prakke mange timer på pasienten ved å jobbe i bare noen få minutter per gang.

Fantastisk!

Kiropraktor: Kjetil Stavland Skrevet

Gjør det han må. Forklarer nøye. Svarer på spørsmål. Er hyggelig, imøtekommende og bruker passende humor i møte med pasient. Henviser videre når det er nødvendig og "holder" ikke på pasient unødvendig lenge. Nei, Kjetil anbefaler jeg på det sterkeste!