Klinikk For Alle Sandnes

Telefonnummer0232502325 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gravarsveien 7 4306 Sandnes

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Sandnes

Den beste kiropraktoren! Kjempe service!

Kiropraktor: Magnus Hiorth Soland Skrevet

Den beste kiropraktoren jeg har vært i kontakt med noensinne! Har gått til Magnus siden 2014 og er kjempefornøyd.
Magnus gjør en utrolig god jobb!
Han er svært kunnskapsrik, dyktig og hyggelig kiropraktor. Og i tillegg han strekker seg ekstra langt for å yte fantastisk service.
Er man ute etter den beste så er Magnus Soland den rette. Anbefales på det sterkeste!

Trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: Magnus Hiorth Soland Skrevet

hei. Jeg har brukt Magnus mange ganger for mine ryggplager som kommer og går. Han tar ryggen min på alvor, og i tillegg bruker han en spesiell benk som gir veldig god effekt på min rygg. Denne benken er det ingen andre kiropraktorer som jeg har vært hos som har. Denne benken sammen med Magnus sin spesielle behandling korter ned behandlingstiden min samt smertene vesentlig. Jeg kan anbefale Magnus på det sterkeste.

Det hjalp!

Kiropraktor: Magnus Hiorth Soland Skrevet

Dyktig, blid og effektiv kiropraktor. Jeg ble tatt i mot på beste måte og følte meg trygg i behandlingen hele tida.
Skulle jeg få problemer med nakke, skuldre og rygg igjen, kommer jeg nok til å oppsøke Soland.

Beste kiropraktorn jeg hatt!

Kiropraktor: Kine Thrane Olafsen Skrevet

Har gått til mange ulike kiropraktorer og liknende, da jeg har hatt myyyye problemer med ryggen min, ingen har funnet problemet før jeg kom til Kine.

Hun tar god tid, lytter til problemene dine og klarte av å fikse ryggen min etter 10 år med smerter og problemer. Hun gikk virkelig til bunnen med plagene og fant ut hvor de kom ifra og fikset opp i det.

Faglig dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Magnus Hiorth Soland Skrevet

Møtte meg med fast håndtrykk og godt smil. Hørte på min historie og startet umiddelbart med behandling. Forklarte, på en god måte, underveis hva som ville skje før hver nye behandling. Ved neste konsultasjon var han nysgerrig på hvordan jeg hadde det nå og siden forrige konsultasjon. Lyttet og gav råd.