Klinikk Frogner

Skovveien 4 0257 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk Frogner

Trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: Marianne Elena Molnes Skrevet

Marianne er empatisk og kjempeflink - alltid tilstede for pasientene sine- hun er blid og tar seg tid .

Hyggelig, kunnskapsrik og dyktig

Kiropraktor: Henrik Bråthen Lund Skrevet

Jeg føler meg veldig godt ivaretatt av Henrik. Han forklarer hva vi skal gjøre slik at jeg forstår det. Han gir øvelser på en slik måte at jeg klarer å ta dem. Smertene mine er i rask bedring. Hurra!

Fantastisk

Kiropraktor: Henrik Bråthen Lund Skrevet

Henrik er den beste! Han er utrolig dyktig i faget sitt, tar seg god tid, ser og lytter til pasienten, og har kunnskap langt utover kun sitt eget fagfelt. Anbefales på det varmeste.

Faglig dyktig, fornuftig og hyggelig

Kiropraktor: Jan Yngve Mysen Bjargo Skrevet

En kiropraktor jeg har tillit til.

Det begynte med at han fikset kjeven min, da hadde jeg gnagd på tennene hver natt i mange år. Jeg kom over en artikkel fra USA om at dette var vanlig å justere. Etter to behandlinger så var tann-gnagingen borte.

Gjennom de siste 10 årene har jeg vært innom når det har vært noe. Senebetennelse i en arm, noen år senere skuldre.

En gang fikk jeg smerter i halebeinet som utartet seg veldig, det viste det seg at problemet satt i korsryggen. Jeg kjente stor bedring etter første behandling og var helt fin etter ca 4 behandlinger.

Jeg anbefaler han videre til andre.

Forståelsesfull og dyktig

Kiropraktor: Marianne Elena Molnes Skrevet

Gått til Marianne over en lengre periode nå, og oppfatter henne som en som tar seg tid til å lytte og forstå problemene. Samt håndterer de ulike plagende man har på en god og dyktig måte.