Klinikk Frogner

Skovveien 4 0257 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk Frogner

Utrolig hyggelig - men?

Kiropraktor: Henrik Bråthen Lund Skrevet

Henrik er antakelig et av de hyggeligste menneskene du kommer til å møte. Jeg gikk til ham for dårlig rygg, men han avdekket aldri at jeg hadde begynnende prolaps. Det forundrer meg siden han oppgir å ha nevrologi og prolaps som interesseområde. Dessverre hadde jeg ikke så mye utbytte av behandlingene, utover noen veldig hyggelige samtaler.

Anbefales

Kiropraktor: Henrik Bråthen Lund Skrevet

Kunnskapsrik, hyggelig og profesjonell i sitt fag. Kort ventetid og god kommunikasjon. Vært kunde i syv år. Anbefales til store og små.

Profesjonell, kunnskapsrik og klok

Kiropraktor: Marianne Elena Molnes Skrevet

Jeg har gått til Marianne i mange år nå, og hun er den personen i helsevesenet jeg stoler mest på. Hun har en unik evne til å se hele mennesket, og hun gir seg ikke før hun finner roten til og den rette behandlingen av det gitte problemet. Hun er alltid til stede her og nå, tar seg tid til meg og tar meg på høyeste alvor.
Jeg anbefaler henne til alle jeg møter på min vei, også til dem som ikke åpenbart i første rekke tenker de trenger en kiropraktor til sin helseproblematikk. Det er utrolig hvor mye mer en kiropraktor kan hjelpe deg med enn det mer åpenbare som stiv nakke for eksempel.

Dyktig

Kiropraktor: Jan Yngve Mysen Bjargo Skrevet

Problematisk Rygg og han fikser det hver gang så jeg holder meg på jobb:-)
Kan trygt anbefale han til andre og har forøvrig gjort det

Rolig, trygg og svært dyktig!

Kiropraktor: Marianne Elena Molnes Skrevet

Marianne har en svært grundig utdannelse innen sitt fagfelt og det sammen med hennes behagelige person gjør henne til en uovertruffen behandler. Anbefales virkelig.