Klinikk Frogner

Skovveien 4 0257 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk Frogner

Trygg, dyktig, dedikert

Kiropraktor: Marianne Elena Molnes Skrevet

Jeg har gått til Marianne i 14 år og har aldri vurdert en annen behandler.

Det har vært mange ulike plager og en kamp med helsevesen og arbeidsliv, og Marianne har vært en uvurdelig støtte og hjelp hele veien. Hun tar seg alltid god tid til å både lytte og behandle, og er særdeles opptatt av og flink til å se helheten og finne de faktiske årsakene, fysiologiske og/eller mentale. Samtidig er hun nøye på å ikke overbehandle og prøver ikke å behandle noe hun ikke tror hun kan hjelpe, men henviser eventuelt til annen type behandling. Hun gir også gode råd om trening på tøying.

Alltid blir jeg møtt med et vennlig smil og en hyggelig tone, og jeg har blitt kvitt et utall plager takket være Marianne.

Trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: Marianne Elena Molnes Skrevet

Marianne er empatisk og kjempeflink - alltid tilstede for pasientene sine- hun er blid og tar seg tid .

Hyggelig, kunnskapsrik og dyktig

Kiropraktor: Henrik Bråthen Lund Skrevet

Jeg føler meg veldig godt ivaretatt av Henrik. Han forklarer hva vi skal gjøre slik at jeg forstår det. Han gir øvelser på en slik måte at jeg klarer å ta dem. Smertene mine er i rask bedring. Hurra!

Fantastisk

Kiropraktor: Henrik Bråthen Lund Skrevet

Henrik er den beste! Han er utrolig dyktig i faget sitt, tar seg god tid, ser og lytter til pasienten, og har kunnskap langt utover kun sitt eget fagfelt. Anbefales på det varmeste.

Faglig dyktig, fornuftig og hyggelig

Kiropraktor: Jan Yngve Mysen Bjargo Skrevet

En kiropraktor jeg har tillit til.

Det begynte med at han fikset kjeven min, da hadde jeg gnagd på tennene hver natt i mange år. Jeg kom over en artikkel fra USA om at dette var vanlig å justere. Etter to behandlinger så var tann-gnagingen borte.

Gjennom de siste 10 årene har jeg vært innom når det har vært noe. Senebetennelse i en arm, noen år senere skuldre.

En gang fikk jeg smerter i halebeinet som utartet seg veldig, det viste det seg at problemet satt i korsryggen. Jeg kjente stor bedring etter første behandling og var helt fin etter ca 4 behandlinger.

Jeg anbefaler han videre til andre.