Klinikk Frogner

Skovveien 4 0257 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk Frogner

Trygg, dyktig, dedikert

Kiropraktor: Marianne Elena Molnes Skrevet

Jeg har gått til Marianne i 14 år og har aldri vurdert en annen behandler.

Det har vært mange ulike plager og en kamp med helsevesen og arbeidsliv, og Marianne har vært en uvurdelig støtte og hjelp hele veien. Hun tar seg alltid god tid til å både lytte og behandle, og er særdeles opptatt av og flink til å se helheten og finne de faktiske årsakene, fysiologiske og/eller mentale. Samtidig er hun nøye på å ikke overbehandle og prøver ikke å behandle noe hun ikke tror hun kan hjelpe, men henviser eventuelt til annen type behandling. Hun gir også gode råd om trening på tøying.

Alltid blir jeg møtt med et vennlig smil og en hyggelig tone, og jeg har blitt kvitt et utall plager takket være Marianne.

Trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: Marianne Elena Molnes Skrevet

Marianne er empatisk og kjempeflink - alltid tilstede for pasientene sine- hun er blid og tar seg tid .

Hyggelig, kunnskapsrik og dyktig

Kiropraktor: Henrik Bråthen Lund Skrevet

Jeg føler meg veldig godt ivaretatt av Henrik. Han forklarer hva vi skal gjøre slik at jeg forstår det. Han gir øvelser på en slik måte at jeg klarer å ta dem. Smertene mine er i rask bedring. Hurra!

Fantastisk

Kiropraktor: Henrik Bråthen Lund Skrevet

Henrik er den beste! Han er utrolig dyktig i faget sitt, tar seg god tid, ser og lytter til pasienten, og har kunnskap langt utover kun sitt eget fagfelt. Anbefales på det varmeste.

Forståelsesfull og dyktig

Kiropraktor: Marianne Elena Molnes Skrevet

Gått til Marianne over en lengre periode nå, og oppfatter henne som en som tar seg tid til å lytte og forstå problemene. Samt håndterer de ulike plagende man har på en god og dyktig måte.