Klinikk Frogner

Skovveien 4 0257 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk Frogner

Fantastisk

Kiropraktor: Henrik Bråthen Lund Skrevet

Henrik er den beste! Han er utrolig dyktig i faget sitt, tar seg god tid, ser og lytter til pasienten, og har kunnskap langt utover kun sitt eget fagfelt. Anbefales på det varmeste.

Faglig dyktig, fornuftig og hyggelig

Kiropraktor: Jan Yngve Mysen Bjargo Skrevet

En kiropraktor jeg har tillit til.

Det begynte med at han fikset kjeven min, da hadde jeg gnagd på tennene hver natt i mange år. Jeg kom over en artikkel fra USA om at dette var vanlig å justere. Etter to behandlinger så var tann-gnagingen borte.

Gjennom de siste 10 årene har jeg vært innom når det har vært noe. Senebetennelse i en arm, noen år senere skuldre.

En gang fikk jeg smerter i halebeinet som utartet seg veldig, det viste det seg at problemet satt i korsryggen. Jeg kjente stor bedring etter første behandling og var helt fin etter ca 4 behandlinger.

Jeg anbefaler han videre til andre.

Forståelsesfull og dyktig

Kiropraktor: Marianne Elena Molnes Skrevet

Gått til Marianne over en lengre periode nå, og oppfatter henne som en som tar seg tid til å lytte og forstå problemene. Samt håndterer de ulike plagende man har på en god og dyktig måte.

Fantastisk dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Henrik Bråthen Lund Skrevet

Vært pasient i mange år. Han er kunnskapsrik, grundig og sympatisk. Har anbefalt ham til mange kjente!

Veldig god og trygg å få komme til!

Kiropraktor: Henrik Bråthen Lund Skrevet

Henrik er alltid blid, ønsker meg velkommen, vil gjøre meg helt bra før han slipper meg! Optimist!!!