Eureka Kiropraktikk Bodø Sentrum

Storgata 3 8006 Bodø

Siste vurderinger av Eureka Kiropraktikk Bodø Sentrum

Kunnskapsrik

Kiropraktor: Kyrre Neverdal Skrevet

Han bruker god tid og undersøker nøye før behandling. Han sier fra hva han gjør og hvorfor. Kommer med gode råd og forslag til øvelser og uttøying. Vennlig og hyggelig med god humoristisk sans

Trygg og dyktig

Kiropraktor: Kyrre Neverdal Skrevet

Trivelig og rolig. Forklarer bra hva han gjør og hvorfor. Gir alltid beskjed før det "knekkes". Føler at han gir ærlige svar på de spørsmålene jeg måtte ha til enhver tid. Samtidig har han en god humor.

Fantastisk

Kiropraktor: Øivind Kolstad Skrevet

Har vært min kiropraktor i mange år, og er alltid glad når jeg kommer ut derfra. Han forklarer hva som skjer, hva som skal gjøres, hvor mange timer som trengs. Likte spesielt at han illustrerte for meg de akutte endringene i kroppen min (siden jeg interesserer meg for anatomi). Anbefales på det sterkeste.

Imøtekommende og faglig dyktig!

Kiropraktor: Kyrre Neverdal Skrevet

Sleit med svimmelhet etter en kjedekollisjon for noen år siden, behandling hos Kyrre har virkelig hjulpet meg.

Kyrre tar seg alltid veldig god tid til å forklare helheten, at plagene kan være sammensatte. Dette gir en naturlig trygghet. Alltid godt humør og strekker seg langt for å levere hver eneste gang. Veldig fornøyd.

Kompetent, dyktig, empatisk

Kiropraktor: Øivind Kolstad Skrevet

Skal lete lenge etter en slik kompetent, kunnskapsrik og dyktig kiropraktor, som samtidig viser en slik omsorg og empati. Flink til å se patienten, ta meg med og forklare, vise vei. Som se helheten og fikk meg bokstavelig på føttene igjen hvor andre hadde gitt opp. Hele klinikken kjennetegnes av varme, omsorg og kompetanse.