Prestfoss legesenter

Borgestubakken 3 3350 Prestfoss

Siste vurderinger av behandlere ved Prestfoss legesenter

En 5 stjerners fastlege!

Lege: Peder Eriksen Schartum Skrevet

Peder får 5 stjerner på alle punkter. Dyktig. Kunnskapsrik. En god lytter. Tar pasienten seriøs. Har aldri følte meg så "sett og forstått" av en fastlege før jeg begynte å gå til Peder for litt over 3 år siden. Synd at jeg flytter og må prøve å finne en like dyktig fastlege. Det blir vanskelig!

Beste legen jeg har hatt.

Lege: Jeanette Margareta Larsson Skrevet

Jeg har hatt noen fastleger opp igjennom de siste 25 år. Aldri har jeg hatt en så dyktig lege som Dr. Larson. Hun bryr seg virkelig om sine pasienter. Veldig glad for å ha Jeanett som fastlege.

Blid, kunnskapsrik, har humor

Lege: Kjetil Bjerke-Johansen Skrevet

Vært hos han sammen med mannen min flere ganger. Han er mannen mins fastlege. Han har lyttet og gjorde alt han kunne for å hjelpe. Mannen min hadde alvorlig sykdom, han brydde seg og spurte hvordan det gikk med meg. Han er flink og også medmenneske. Har sporty og har humor.

Uforutsigbar i humøret

Lege: Kjetil Bjerke-Johansen Skrevet

Opplever han forskjellig fra gang til gang. Enkelte ganger kan han virke interessert i meg som person, mens andre ganger totalt uinteressert. Jeg føler at han noen ganger ikke tar meg på alvor, at jeg ikke blir respektert og møtt, at han ikke har tillit til det jeg formidler.
Av denne grunn får jeg heller ikke tillit til ham, selv om han kan sin medisin i teorien. Jeg savner den gode samtalen med faglig innhold, som gir meg tryggheten jeg har behov for som pasient.

Trygg og lyttende

Lege: Peder Eriksen Schartum Skrevet

Jeg er veldlig fornøyd med Peder som fastlege, spesielt i graviditeten min fulgte han meg godt opp. Gode råd og hjelp ved behov.