Fjell Legesenter

Lauritz Hervigs vei 13 3035 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Fjell Legesenter

null empati, styr unna

Lege: Cecilie Polacek Nyegaard Skrevet

legen viser lite empati og forståelse. Veldig dårlig til å lytte. Er heller ikke særlig løsningsorientert. Styr unna, ikke noe god hjelp å få her.

Profesjonell

Lege: Cecilie Polacek Nyegaard Skrevet

Legen innehar egenskaper jeg ser etter i en lege. Kommer med forslag og kjenner til systemet godt. Virker å ha erfaring og bryr seg.

Helt uoversiktlig hva han driver med

Lege: Gaurav Sharma Skrevet

Jeg er misfornøyd med denne fastlegen da han ikke kan utrede meg ført og det tok 1 år for å ta det på alvor. Jeg sier plagene mine men han dokumenterte ikke det i det hele tatt og veldig lite tydelige erklæringer fra han ift til NAV. Han skjønte ikke hva innebærer god dokumentasjon. Han spurte meg å ta papir henvisninger til behandleren slik at jeg skal gjøre det selv. Han vil komme på gamle metoder når vi er elektronisk nå.

Utrolig flink

Lege: Tuba Iqbal Choudhry Skrevet

Veldig fornøyd med legen min og hvordan hun tar i mot meg. Flink til å undersøke videre men kan kanskje følge opp litt bedre, prosessen kan stoppe litt opp.

Profesjonell, tydelig og lydhør ⭐⭐⭐⭐⭐

Lege: Gaurav Sharma Skrevet

Det er godt å komme inn til et legekontor der en virkelig føler seg ivaretatt. Og da med en lege som har tid til å høre på deg, ta deg alvorlig, og sende deg til videre undersøkelser hvis det er nødvendig. Føler meg trygg.