Fjell Legesenter

Lauritz Hervigsvei 13 3035 Drammen

Siste vurderinger av Fjell Legesenter

Bryr seg ikke

Lege: Cecilie Polacek Nyegaard Skrevet

Virker aldri som om hun bryr seg og bruker svært lite tid til hver pasient. Sender også sykt treig resept som gjør sånn at jeg må fram og tilbake til apoteket.

Det verste jeg har vært med på

Lege: Inger Johanna Jervidalo Meltvedt Skrevet

Jeg kom hit i en forferdelig vanskelig situasjon og hun kunne ikke brydd seg mindre. Nedlatende, mistroisk og ga rett og slett blaffen i at jeg satt gråtende på hennes kontor. Var overhodet ikke interessert i å høre på meg, og empatien var på minussiden. Angrer fryktelig på at jeg valgte denne personen, for hun knakk meg fullstendig og jeg følte meg uendelig lite verdt etter en "konsultasjon" med henne.

Mye kunnskap

Lege: Inger Johanna Jervidalo Meltvedt Skrevet

Dyktig lege med mye kunnskap. Bra med oppfølging. Litt lang ventetid, men ellers er alt perfekt. Fornøyd!

Ikke fornøyd

Lege: Ali Raza Skrevet

Flink til å skrive ut resept.
Dårlig til å sende deg videre til spesialist ved behov (vil at du skal prøve de samme medisinene flere ganger først) selvom du har hatt det samme problemet hele livet. Du må nærmest be på dine knær for å bli sendt videre til spesialist. Føler ikke alltid at jeg blir hørt. Han holder et øye med på klokka mens du prater med han.

Ingen forståelse og irritert

Lege: Cecilie Polacek Nyegaard Skrevet

Viser absolutt ingen forståelse gjør bare jobben, null empati. Virker sur og irritert. Har ikke fått noe godt hjelp.