Fjell Legesenter

Siste vurderinger av Fjell Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ali Raza Skrevet

Tar pasienten på alvor.
Dyktig fastlege på alle områder.Som pasient så føler man seg ivaretatt uansett diagnose eller plager.Er dyktig når det gjelder sykemeldinger og eventuelt samarbeid med nav.Alltid vennlig og lytter og ser pasienten.

vil ikke anbefale ikke i det hele tatt!

Lege: Cecilie Polacek Nyegaard Skrevet

Hun har vært legen min i et par år, hun lytter ikke til pasienten og har null empati.
jeg fortalte henne at jeg sliter med kneene mine så anbefaler hun at jeg må trene. Hun virker alltid irritert.
null omsorg
null forståelse
jeg har byttet legen min for mange måneder siden og fortsatt er jeg står venteliste, gleder meg å møte min nye legen og skal ta opp med henne de problemene som jeg sliter i dag.

Bryr seg ikke

Lege: Cecilie Polacek Nyegaard Skrevet

Virker aldri som om hun bryr seg og bruker svært lite tid til hver pasient. Sender også sykt treig resept som gjør sånn at jeg må fram og tilbake til apoteket.

Det verste jeg har vært med på

Lege: Inger Johanna Jervidalo Meltvedt Skrevet

Jeg kom hit i en forferdelig vanskelig situasjon og hun kunne ikke brydd seg mindre. Nedlatende, mistroisk og ga rett og slett blaffen i at jeg satt gråtende på hennes kontor. Var overhodet ikke interessert i å høre på meg, og empatien var på minussiden. Angrer fryktelig på at jeg valgte denne personen, for hun knakk meg fullstendig og jeg følte meg uendelig lite verdt etter en "konsultasjon" med henne.

Mye kunnskap

Lege: Inger Johanna Jervidalo Meltvedt Skrevet

Dyktig lege med mye kunnskap. Bra med oppfølging. Litt lang ventetid, men ellers er alt perfekt. Fornøyd!