Kiropraktorklinikken i Sogndal

Hovevegen 4 6856 Sogndal

Siste vurderinger av Kiropraktorklinikken i Sogndal

Veldig flink kiropraktor, på alle måtar

Kiropraktor: Jannike Skår Skrevet

Har gått til Jannike ei god stund no og føler verkeleg at ho tek vare på meg som pasient. Er veldig god på å sette seg inn i situasjonen/ situasjonane mine med full forståelse, både fysisk og psykisk. Ho ser nødvendigvis ikkje berre "skaden" men heile personen, og det synest eg er viktig. Ho treff like godt med nålene kvar gong og eg har aldrig gått derifra uten å fått resultat for behandlinga. Ho kan svare meg på alt eg spør om og kjem med masse gode råd til forbedring. Ho vil heilt klart mitt eige beste og derfor føler eg meg heit trygg i henna hender.

presist handarbeid

Kiropraktor: Jannike Skår Skrevet

Stødig hand, set nåler utan ubehag gong på gong. Set seg godt inn i pasienten sine utfordringar og evnar å vise det godt i praksis. Alltid mange kreative og enkle råd for betring for førebygging til pasienten. Samarbeidar godt og forklarar tydleg og presist ovanfor pasienten kva ein vil oppleva gjennom behandlinga. Verkar til å ha særs god kontroll på på kvar minste muskel og nerve rundtom i kroppen.

Kompetent

Kiropraktor: Mara Frattasio Skrevet

Imøtekomande og sosial. Godt og tydleg språk. Evnar å forklare kompliserte utfordringar særs enkelt og tydleg for pasienten. Får eit godt overblikk over pasienten sine plagar etter kort tid med få ord og nokre lette trykk/bevegelsar.

Ein mottakelse og respekt uten like ovanfor pasient.