Stensparken Medisinske Senter

Theresesgate 35B 0354 Oslo

Siste vurderinger av Stensparken Medisinske Senter

Beste kiropraktor!

Kiropraktor: Fabian Lalim Skrevet

Fabian er veldig kunnskapsrik! Han finner de riktige punktene med en gang og har klart å hjelpe raskt og effektivt med flere ting.

Ikke Bare en Kiropraktor

Kiropraktor: Fabian Lalim Skrevet

Var med om en trafikkulykke og fikk påvist Commotio cerebri (hjernerystelse), gikk med det i sirka 6-7 månader også fikk jeg vite om Fabian gjennom en bekjent. Hadde ikke troen på at en kiropraktor kunne fikse min hjernerystelse, hva feil man kan ha!

Allrede etter første behandlig så løssnet litt av hodepinnen og svimmelheten. Etter bare et par behandliger så merket jeg at energinivået gikk opp og fikk tilbake livsgleden. Han jobbet seg igjennom hele kroppen fra hode til tær.
Etter 8 behandliger (ca 3 månader) er jeg helt fri fra hjernerystelse og fått den vanlige energi nivået tilbake.
Anbefalles på det sterkeste!

Oppfylte ikke forventningene

Kiropraktor: Fabian Lalim Skrevet

Jeg hadde høye forventninger til vedkommende etter gode referanser, men sitter igjen med en følelse av å ikke bli tatt helt på alvor. Jeg følte ikke mine utfordringer ble satt i sentrum. Lytting, kommunikasjon og deling av faglige vurderinger kunne vært bedre.

Så dyktig og intuitiv at det nesten er skummelt

Kiropraktor: Fabian Lalim Skrevet

Fabian har gitt meg livet tilbake og reddet meg fra de verste smertene jeg noensinne har hatt. Han er en helt unik behandler og den dyktigste jeg noensinne har møtt. Hos Fabian er du i de tryggeste hender og blir hørt og ivaretatt ☺ anbefaler ham på det aller varmeste!

Mirakelmannen

Kiropraktor: Fabian Lalim Skrevet

Jeg har hatt migrene i over 40 år. Har de siste tre årene tatt en sprøyte hver 4. uke med gode resultater. Men etter 5 behandlinger hos Fabian har jeg nå kunnet slutte med sprøytene og har ingen migrene anfall.
Dette er en fantastisk opplevelse. Jeg kan nå planlegge ting fremover i tid og jeg KAN få gjøre tingene som jeg har planlagt. Opp gjennom årene har jeg for det meste ligget i mørkt rom og sengen i flere døgn. Fabian behandlet hele kroppen og så hele meg.