Stensparken Medisinske Senter

Theresesgate 35B 0354 Oslo

Siste vurderinger av Stensparken Medisinske Senter

Svært bra

Kiropraktor: Fabian Lalim Skrevet

Helt fantastisk dyktig kiropraktor - kan anbefales på det sterkeste! Fikk resultater, som varte etter bare noen få behandlinger.

Meget god

Kiropraktor: Fabian Lalim Skrevet

Jeg har slitt med ryggsmerter i over 10 år og vært hos en titalls forskjellige behandlere, alt fra fysio, naprapat og kiropraktorer og Fabian er den første til å helbrede ryggproblemene. Opplevde hele prosessen som meget meget profesjonell fra første kontakt, oppfølging under behandlingen. Han anbefales på det sterkeste.

Dyktig og effektiv

Kiropraktor: Fabian Lalim Skrevet

Anbefales varmt til alle som trenger kjapp bistand til å få ordne på knær og føtter enten før eller etter løpssesong (for egen del, løpekne og trøbbel under fot). Dyktig og imøtekommende. Anbefales varmt.

Profesjonell og flink kiropraktor

Kiropraktor: Fabian Lalim Skrevet

Utrolig flink kiropraktor. Har gått til fysio, akupunktur, lege og andre kiropraktorer, men Fabian er den eneste som greide å finne løsningen for min rygg. Anbefales på det sterkeste!

Veldig god kiropraktor

Kiropraktor: Fabian Lalim Skrevet

Fabian Lalim er en svært dyktig kiropraktor. Med god behandling holder han orden på min svært kronglete rygg og nakke (skadet i trafikkulykke) slik at jeg fungerer utmerket med mye mindre smerter enn før. Han tar tid til å lytte, og utredet helsesituasjonen min grundig før han startet behandling. Tillitsvekkende. Han er lett å få tak i og klarer alltid gi meg tid på kort varsel når jeg trenger det.