Stabekk Nevrokiropraktiske klinikk

Gamle Drammensvei 36 1369 Stabekk

Siste vurderinger av Stabekk Nevrokiropraktiske klinikk

Krystallsyken

Kiropraktor: Finn Morten Halle Skrevet

Har slitt med krystallsyken i over ett år, en behandling av Finn Morten og ble helt bra, helt fantastisk, anbefales på det varmeste

Fantastisk interessert i løse problemer, dyktig!

Kiropraktor: Finn Morten Halle Skrevet

Finn Morten Halle er en dyktig kiropraktorer med spesialkompetanse innen nevrologi og han er superinteressert i løse slike problemer. Han går virkelig inn for å tilpasse behandlingen og treningsopplegget for meg med langvarig hjernerystelse. Jeg er imponert over hans kunnskap, interesse og evne til å forklare meg som pasient på en god og forståelig måte. Anbefales!!!

Sympatisk og dyktig

Kiropraktor: Bjørn Håkon Rognhaug Skrevet

Kom med et intimt og smertefult problem. Han var utrolig behagelig å prate med og mindretall smertene mine. Ble helt bra etter 4 økter og litt bevegelseveiledning..

den beste kiropraktoren jeg har hatt!

Kiropraktor: Finn Morten Halle Skrevet

Finn Morten er en kiropraktor jeg absolutt anbefaler. Han har hjulpet meg med problemer som jeg har slitt lenge med, og som andre kiropraktorer ikke har løst. Han en ekstremt dyktig, forklarer godt og gjør nøye undersøkelser. Han tar alltid røntgenbilder før han behandler og har eget røntgenapparat. Kort ventetid og veldig god oppfølging. Anbefales på det sterkeste!!

En av de beste!

Kiropraktor: Bjørn Håkon Rognhaug Skrevet

Veldig dyktig og behagelig kiropraktor som brukte god tid - og som kun etter få ganger har gjort meg smertefri i hofte og rygg. Kan absolutt anbefales!