Kiropraktor Kenneth Halvorsen

Østre Strandgate 76A, Bystranda legesenter 4608 Kristiansand S

Siste vurderinger av Kiropraktor Kenneth Halvorsen

Meget dyktig!

Kiropraktor: Kenneth Halvorsen Skrevet

Kenneth Halvorsen er det som i dag kalles ' moderne' kiropraktor. Han begynner med en grundig vurdering av din sykehistorie og en grundig undersøkelse for å finne årsaken til dine smerter.

Etter å ha besøkt flere spesialister ifm hodepine og nakkesmerter, som tok flere år å få diagnosert og behandlet der smertene var svært invalidiserende. -Var kun 1 undersøkelse hos Kenneth nok til at han fant årsaken umiddelbart.

Utenom det har han også behandlet meg for smerter ved brannskadearr og korsryggsmerter der jeg aldri tidligere har holdt ut smertene hos andre behandlere og har derfor måttet avslutte opplegget. Han visste hva han gjorde. Og jeg har i dag sjeldent smerter lengre!

Itillegg til behandling, akupunktur, henvisning til spesialist og billeddiagnosering setter han også injeksjoner/ sprøyter med betennelses dempende virkestoffer på aktuelle områder om nødvendig.
Dette er en kiropraktor med bred kompetanse som utøver faget sitt svært profesjonelt!

Foruten den faglige dyktigheten er han svært empatisk, ydmyk og omsorgsfull med gode kommunikasjonsferdigheter der han alltid møter deg med verdighet og medmenneskelighet.

Meget dyktig og hyggelig kiropraktor !

Kiropraktor: Kenneth Halvorsen Skrevet

Har gått til ham i flere år, og flinkere og hyggeligere kiropraktor skal man lete lenge etter. Sendte meg til røntgen ganske i begynnelsen for å kunne vurdere meg bedre, og kan også veldig bra akupunktur.

Har litt dårlig råd siden jeg går på NAV for tiden, og da kunne jeg få studentrabatt .. veldig bra !

Han er meget kunnskapsrik og forsiktig når han behandler, og samtidig veldig hyggelig å prate med, så tiden går veldig fort.

Håper flere blir oppmerksom på hvor dyktig og hyggelig han er !

Anbefales!

Kiropraktor: Kenneth Halvorsen Skrevet

Hvis du ser etter en virkelig dyktig kiropraktor så er dette mannen.Enkelt og greit. Anbefales på det sterkeste.

God og hyggelig kiropraktor

Kiropraktor: Kenneth Halvorsen Skrevet

første gang hos en kiropraktor, gruet meg litt men du store verden hvor flink og proff han var, positiv, hyggelig, dyktig og flink til og forklare hva han gjør, Kan anbefales vis du trenger kiropraktor.

Fantastisk kiropraktor!

Kiropraktor: Kenneth Halvorsen Skrevet

En fantastisk kiropraktor med bred kompetanse og faglig dyktighet. Han setter seg godt inn i problemstillingen og tar deg på alvor, samt at han gir deg en god innføring i behandlingsregimet.
Videre kan jeg si at han er oppriktig interessert i å ivareta helsen din, men viktigst av alt, han er ikke redd for å si i fra/eller henvise videre dersom han ikke har mer å tilby.

Jeg har gått til han i 4 md. med nakke- og korsryggsproblematikk og jeg kan ikke si annet enn at jeg er storfornøyd. Er du ute etter en behandler som tar deg på alvor er dette rette mannen.

Hiver meg på med resten av gjengen her når jeg sier "ANBEFALES PÅ DET STERKESTE"!

Hyggelig kar er han også.