Meget dyktig!

Kenneth Halvorsen er det som i dag kalles ' moderne' kiropraktor. Han begynner med en grundig vurdering av din sykehistorie og en grundig undersøkelse for å finne årsaken til dine smerter.

Etter å ha besøkt flere spesialister ifm hodepine og nakkesmerter, som tok flere år å få diagnosert og behandlet der smertene var svært invalidiserende. -Var kun 1 undersøkelse hos Kenneth nok til at han fant årsaken umiddelbart.

Utenom det har han også behandlet meg for smerter ved brannskadearr og korsryggsmerter der jeg aldri tidligere har holdt ut smertene hos andre behandlere og har derfor måttet avslutte opplegget. Han visste hva han gjorde. Og jeg har i dag sjeldent smerter lengre!

Itillegg til behandling, akupunktur, henvisning til spesialist og billeddiagnosering setter han også injeksjoner/ sprøyter med betennelses dempende virkestoffer på aktuelle områder om nødvendig.
Dette er en kiropraktor med bred kompetanse som utøver faget sitt svært profesjonelt!

Foruten den faglige dyktigheten er han svært empatisk, ydmyk og omsorgsfull med gode kommunikasjonsferdigheter der han alltid møter deg med verdighet og medmenneskelighet.