Hamar kiropraktorsenter

1 vurdering

Siste vurderinger av Hamar kiropraktorsenter

Dyktig og trygg

Kiropraktor: Erik Kristensen Vestre Skrevet

Kiropraktor Erik Vestre er en fantastisk og dyktig spesialist i sitt område. Som hans pasient føler man seg hørt og vel tatt imot. Han har også humor så det er absolutt ingen sak å ta en små tolk i kabinettet. Kan trygt anbefales!

Her blir du sett og hørt

Kiropraktor: Erik Kristensen Vestre Skrevet

Mitt inntrykk av Erik er at han er faglig dyktig og i tillegg utrolig medmenneskelig. Her blir du sett og hørt og jeg føler at han gir mye av seg selv for å hjelpe alle sine pasienter på best mulig måte.

Savner Erik så vanvittig mye

Kiropraktor: Erik Kristensen Vestre Skrevet

Dette er min favorittkitopraktor. Det er ikke noe tull med ham. Han tar tak i problemene dine, han tar seg tid og hører på deg, og gjør en ordentlig jobb når du først er inne.

Flyttet fra Hedmark for et par år siden og har prøvd et par kiropraktorer i Oslo-området. Ingen ingen kan sammenliknes med Erik, og jeg vurderer nå å pendle inn til Hamar for å få behandling av han.

Det eneste negative er at han kan være forsinket en gang i blant, men det pleier ikke å gå ut over timen - og det er verdt det.

Faglig svært dyktig

Kiropraktor: Erik Kristensen Vestre Skrevet

Han er alltid nøye, effektiv og ser deg som pasient. Er han det minste i tvil om diagnosen, så konfererer han med andre, evt sender deg videre til spesialister på andre områder. Og han har et herlig humør!