Min Kiropraktor

Kjøita Park 17 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av Min Kiropraktor

Fantastisk

Kiropraktor: Jorunn Hustoft Skrevet

Jorunn har jobbet med både meg og mine barn. Hun er dyktig, tillitsvekkende og tilstedeværende. Anbefales på det varmeste

Fantastisk dame !

Kiropraktor: Jorunn Hustoft Skrevet

Dette er en dame som er fantastisk, hun er hjelpsom, bryr seg virkelig om deg og din helse! Hun er god til å lytte og hjelper virkelig med det du trenger. Du føler deg alltid velkommen og at hun har god tid til deg. Både meg, samboer og barna våre har gått til Jorunn, hun er dyktig i faget sitt og gir seg ikke om det er noe som ikke vil løsne ! :) Anbefaler henne på det sterkeste!

Dyktig og imøtekommende

Kiropraktor: Maiken Skarpeid Helgeland Skrevet

Denne kiropraktoren kan anbefales på det sterkeste! Ikke bare er hun hyggelig og morsom, hun er også meget dyktig innen sitt fagfelt.

Dyktig med barn!

Kiropraktor: Maiken Skarpeid Helgeland Skrevet

Blid, faglig flink og ærlig! Hun var helt ærlig om at hun ikke visste alle symptomene til mitt barn skyldes låsninger, men at det var verdt å prøve. Jeg er så glad jeg gikk, for barnet ble mye bedre etter kort tid! Seriøs og erfaren i sitt felt.

Utrolig flink med barn!

Kiropraktor: Maiken Skarpeid Helgeland Skrevet

Sønnen min på elleve var hos Maiken en del ganger. Utrolig dyktig! Tok seg god tid og var flink til å samtale med han underveis. Han følte seg veldig godt ivaretatt. Anbefales virkelig!