Min Kiropraktor

Kjøita 17 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av Min Kiropraktor

Dyktig med barn!

Kiropraktor: Maiken Skarpeid Helgeland Skrevet

Blid, faglig flink og ærlig! Hun var helt ærlig om at hun ikke visste alle symptomene til mitt barn skyldes låsninger, men at det var verdt å prøve. Jeg er så glad jeg gikk, for barnet ble mye bedre etter kort tid! Seriøs og erfaren i sitt felt.

Utrolig flink med barn!

Kiropraktor: Maiken Skarpeid Helgeland Skrevet

Sønnen min på elleve var hos Maiken en del ganger. Utrolig dyktig! Tok seg god tid og var flink til å samtale med han underveis. Han følte seg veldig godt ivaretatt. Anbefales virkelig!

Meget oppegående, dyktig og ekspeditt, i tillegg meget hyggelig og blid.

Kiropraktor: Maiken Skarpeid Helgeland Skrevet

Har slitasje i ryggen etter mange år i fysisk hardt arbeid, og føler at jeg er super fornøyd med resultatet hver gang jeg har vært der. Kiropraktoren virker faglig dyktig, og har alltid forslag til hva soer best behandling av min rygg osv.

Sterk anbefaling

Kiropraktor: Jorunn Hustoft Skrevet

Har fått hjelp til rygg og nakke. Jorunn er veldig flink, og svært imøtekommende.
Lett å kommunisere med, og alltid veldig blid.
Behandlingen er svært effektiv.
Gode råd om øvelser følger alltid med.

Anbefales!!

Kiropraktor: Jorunn Hustoft Skrevet

Jorunn er en kjempeflink kiropraktor som jeg varmt vil anbefale. Jeg har vært hos henne med nakke og muskelplager. Hun er lyttende og interessert i situasjonen. Hun utstråler faglig dyktighet og jeg fikk alle tiders hjelp. Jeg ble godt ivaretatt og oppfølgingen var knallbra.

Jorunn kan også bruke nåler i behandlingen noe som hadde en fantastisk effekt på mine muskelplager.

Jorunn har et behagelig vesen, er lett å kommunisere med og hun tar deg på alvor.

Som sagt, anbefales!!