Grini Kiropraktikk og Helse

Niels Leuchs vei 99 1359 Eiksmarka

Siste vurderinger av Grini Kiropraktikk og Helse

Dyktig og omsorgsfull

Kiropraktor: Hege Herstad Skrevet

Jeg har blitt behandlet av Hege ved flere anledninger, og har også anbefalt henne til familie og venner. Samtlige har en opplevelse av at hun er svært dyktig i faget sitt og gir behandling som fungerer. I tillegg ser hun hele mennesket, og hjelper pasientene sine utover det hun egentlig trenger. For eksempel kom jeg til henne med hodesmerter, og hun hjalp meg med å få time hos nevrolog, som påviste kronisk migrene.

Det er lett å finne ledige timer på nettet.

Proff, ser helheten og bryr seg!

Kiropraktor: Hege Herstad Skrevet

Behandling med et helhetlig perspektiv. Hun bryr seg, stiller gode spørsmål og tar deg på alvor! Det er aldri noe «quick-fix. Alltid en opplevelse av å bli sett. Konkrete og gode oppgaver til egentrening mellom behandlingene.

Utrolig dyktig og oppmuntrende

Kiropraktor: Hege Herstad Skrevet

Jeg har vært hos henne mange ganger, og fått behandlig for flere forskjellige ting. Alltid blid og oppmuntrende! Forklarer hva hun gjør på en fin måte. Lytter til det man sier. Anbefales på det varmeste!

Utrolig dyktig

Kiropraktor: Hege Herstad Skrevet

Tenker helhetlig og forklarer alt veldig bra. Anbefales på det sterkeste, og uten tvil verdt et besøk om man lurer på behandler.

Meget dyktig

Kiropraktor: Hege Herstad Skrevet

Har vært hos henne noen ganger med ryggplager, og hun har vist at hun kan sitt fag. I tillegg er hun veldig huggelig.
Anbefales!