Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av Notodden kiropraktorsenter
Super
Kiropraktor: Paul Joseph Ingrassia SkrevetKort ventetid, super service og god hjelp🥰 tommel opp👍🏻 alltid fått gode råd i forhold til min situasjon. Og veldig bra oppfølging, føler de ser hver enkelte pasient og deres behov😊👌
Fikset nakken
Kiropraktor: Paul Joseph Ingrassia SkrevetJeg er godt fornøyd med hjelpen jeg har fått for problemene med nakken. Etter kun 3 behandlinger var jeg fin igjen.
Har også brukt han for problemer med lysken som er helt fin igjen.
Veldig fornøyd ☺
Veldig bra 5 stjerner
Kiropraktor: Paul Joseph Ingrassia SkrevetPaul va veldig flink fiksa min rygg og fikk god hjelp med oppfølging samt plan før vidare behandlinger før min nacke og rygg
Endelig noen som tar en på alvor
Kiropraktor: Paul Joseph Ingrassia SkrevetProfesjonell og dyktig kiropraktor som behandler alle likt, lytter og gjør alt i sin makt for å gi riktig hjelp.
Tar deg på alvor, lett tilgjengelig.
Ærlig, nysjerrig og faktisk utrolig morsom
Utdatert på kunnskap?
Kiropraktor: Paul Joseph Ingrassia SkrevetHar vært hos andre kiropraktikere tidligere, og fått veldig god hjelp.
Ved de første besøkene ble jeg litt forundret over metoden som ble brukt, sammenlignet med mine erfaringer fra andre kiropraktikere, samt at han brukte mye tid på unødvendig snakk og lite tid på behandling.
Etter gjentatte behandlinger, ble jeg ikke noe særlig bedre. En stund kunne effekten av behandlingen lindre noe, for så og ikke gjøre det.
Etterhvert viste kiropraktoren en arrogant og devaluerende holdning - både til andres profesjonelle forslag på tiltak, og ved og «fortelle» meg hva som vil være best i mitt liv.
Dette var urelevant for hvorfor jeg trengte kiropraktor behandling!
I starten da hans uttalelser var for så vidt milde, tolket jeg dette som hans måte og vise empati ovenfor meg på.
Etterhvert fikk jeg et endret syn på kiropraktikeren.
Han «glemte» hvilket område som skulle behandles og utførte den samme behandlingen gjentatte ganger som ikke ga noe effekt.
Ved siste avtale var han irritert og direkte frekk, noe som er helt uakseptabelt og utilgivelig!
Ikke bare opplevdes det invaderende og krenkende, men han utviste dårlig etisk skjønn og totalt misforståelse av egen rolle.
Meget uprofesjonelt.
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?