Kiropraktorklinikken Tromsø

Storgata 102 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Kiropraktorklinikken Tromsø

Smertefull og meningsløs behandling

Kiropraktor: Vidar Kristensen Skrevet

har vært hos Kiropraktor Kristensen pga. ryggproblemer. På min andre behandling da jeg var på bedringens vei, fikk jeg påført så sterke smerter gjennom trykk på triggerpoints at min bedring ble tilbake satt til opprinnelig tilstand. Senere hos legen fikk jeg smertestillende som hjalp da.

Effektiv og flink

Kiropraktor: Pål Røkenes Skrevet

Pål Røkenes er en effektiv og flink kiropraktor. Han er trivelig og hyggelig, virker kunnskapsrik og behandler godt.

Man får veldig raskt time der, gjerne samme dag.

Ubeskrivelig fantastisk!

Kiropraktor: Pål Røkenes Skrevet

Pål har i to omganger fjernet smerter jeg hadde gått med så lenge at jeg trodde jeg måtte leve med dem resten av livet. Vil beskrive ham som en behagelig, trivelig, morsom, meget kjekk, og rivanes dyktig kar! :-)

Meget dyktig og behagelig!

Kiropraktor: Vidar Kristensen Skrevet

Vidar har jeg gått til i mange år. Har hatt flere ulike problemer, og han er alltid lydhør, stiller gode spørsmål, og forklarer hva han skal gjøre. Han er alltid blid og har et behagelig vesen. Vi har også hatt en av ungene med hit pga kollikk, og også dette følte vi var veldig nyttig. Pga kroniske plager, så regner jeg med å trenge behandlinger også i årene som kommer, og jeg bytter ikke bort Vidar!

Løp til denne kiropraktoren.

Kiropraktor: Vidar Kristensen Skrevet

Vidar Kristensen er særdeles flink til å danne seg et bilde av hvilke utfordringer man har. Og når han setter i gang med behandlingen så er det virkelig effektivt og hjelper så raskt som han forespeiler deg. Han er veldig hyggelig, rutinert og velutdannet. Det er behagelig å bli behandlet av han fordi han er rolig og fordi det man tror skal bli bare vondt også føles riktig godt. Med andre ord så er det godt-vondt (= gondt). Han sier ifra når det er en god idé å gå litt sjeldnere til behandling; han har med andre ord profesjonell integritet. Enhver person er i trygge, gode hender her.