Logo for Helse i Sentrum Oslo

Helse i Sentrum Oslo

Logo for Helse i Sentrum Oslo

Om klinikken

Siden 1985 har vi vært fokusert på å behandle vanlige muskel- og skjelettplager. Vår klinikk har den lengste erfaringen med trykkbølgebehandling i Norge, som vi startet med i 2002. Dette har blitt et avgjørende verktøy for å hjelpe våre pasienter med problemer knyttet til sener og muskler.

Vårt tjenestetilbud inkluderer manipulasjonsbehandling, triggerpunktbehandling, intramuskulær nålebehandling, trykkbølgebehandling for senebetennelser, traksjonsbehandling, rehabiliterende treningsprogrammer, kinesiotape, kopping og Graston-teknikk. Vi tilpasser behandlingen til hver enkelts behov og funksjonsnivå.

Klinikken vår ligger sentralt i Oslo sentrum, med en åpen og hyggelig beliggenhet ved Christiania Torv/Hansken. Vi ser frem til å hjelpe deg med dine helseutfordringer.

Siste vurderinger av Helse i Sentrum Oslo

Byens beste kiropraktor!

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Jeg har gått til Maja en god stund nå, siden min rygg til stadighet trenger pleie!
Og Maja er den flinkeste kiropraktoren jeg noensinne har gått til! Hun er erfaren, profesjonell og veldig behagelig å gå til.
Jeg anbefaler Kiropraktor Maja på det absolutt sterkeste!

Strålende fornøyd, holder meg her så lenge som mulig!

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Høy kompetanse og hyggelige folk, anbefales sterkt!
Aldri noen vondter som er for små eller for store.

Målrettet og tilpasset behandling

Kiropraktor: Charlotte Weirum Skrevet

Jeg har gått til behandling hos Charlotte i noen måneder, og er svært fornøyd med hva vi har oppnådd så langt.

En kombinasjon av gamle, mindre skader og flere tiår med IT-arbeid hadde gjort det vært vanskelig for meg å komme ordentlig i gang med svømming og annen trening. Lag på lag med spenninger reduserte bevegeligheten til et nivå hvor jeg innså jeg lett ville pådra meg nye skader hvis jeg skulle begynne å trene. I tillegg var spenningene en konstant plage i hverdagen.

Gjennom god dialog har vi tilpasset behandlingen ut fra mine plager i en rekke med lengre økter, og jeg har underveis kommet godt i gang med treningen. Samtidig går andre deler av hverdagen mye bedre. Jeg kan uten forbehold anbefale behandlingen Charlotte tilbyr.

Beste kiropraktoren jeg har hatt

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Maja er grundig, kunnskapsrik, god til å komme tips til øvelser og det hun gjør har god effekt på kroppen.

Trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: Charlotte Weirum Skrevet

Hun er kunnskapsrik fordi hun vil spørre deg først før du begynner. Hun håndterer sin klient veldig godt og trygt.