Logo for Helse i Sentrum Oslo

Helse i Sentrum Oslo

Logo for Helse i Sentrum Oslo

Om klinikken

Siden 1985 har vi vært fokusert på å behandle vanlige muskel- og skjelettplager. Vår klinikk har den lengste erfaringen med trykkbølgebehandling i Norge, som vi startet med i 2002. Dette har blitt et avgjørende verktøy for å hjelpe våre pasienter med problemer knyttet til sener og muskler.

Vårt tjenestetilbud inkluderer manipulasjonsbehandling, triggerpunktbehandling, intramuskulær nålebehandling, trykkbølgebehandling for senebetennelser, traksjonsbehandling, rehabiliterende treningsprogrammer, kinesiotape, kopping og Graston-teknikk. Vi tilpasser behandlingen til hver enkelts behov og funksjonsnivå.

Klinikken vår ligger sentralt i Oslo sentrum, med en åpen og hyggelig beliggenhet ved Christiania Torv/Hansken. Vi ser frem til å hjelpe deg med dine helseutfordringer.

Siste vurderinger av Helse i Sentrum Oslo

Profesjonell gledesspreder

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Maja tar utrolig godt vare på deg og har et smittende humør blandet med høy faglig kompetanse. Hadde et svært hardt overtrekk samt en veldig stram kvadratisk lumborum, begge deler ble helt goe etter et par behandlinger.

Veldig dyktig!!!

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Jeg har lett etter en god kiropraktor i mange år. Når jeg fant Maja så har ting blitt enklere. Hun er lydhør, prøver nye ting og er meget dyktig på å løse problemet jeg har i min nakke og kjeve. Maja bruker både kiropraktikk og maserer "låste" og stive muskler.
Hun tar seg god tid og har en god dialog noe jeg verdsetter høyt. Jeg kan anbefale Maja på det sterkeste.

Dyktig og omsorgsfull kiropraktor

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Maja er en svært hyggelig og løsningsorientert kiropraktor. Hun lytter oppmerksomt ved første møte og legger opp et behandlingsløp som fungerer. Faglig dyktig og omsorgsfull, hun er virkelig rett person på rett plass. Hun har hjulpet meg to ganger så langt med 5-6 behandlinger over 3-4 uker hver gang og jeg kommer til å ringe henne igjen hvis ryggen slår seg vrang igjen. Anbefales!

Lytter og er kunnskapsrik

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Veldig flink til å stille gode spørsmål om ting man gjerne har glemt eller ikke tenker på som symptomer. Informerer godt om hva hun skal gjøre og veileder på en profesjonell måte underveis. Hun ringte når MR-bildene kom tilbake for å informere om hva som er i veien og kom med tips om hva jeg kunne gjøre for å trene opp ryggen. Lett å få time, svært fleksibel og profesjonell behandler som bryr seg om pasientene sine.

Svært dyktig og meget behagelig kiropraktor

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Dette er en kiropraktor som på en fin og naturlig måte inngir stor autoritet og som vet hva hun gjør. Hun tar seg god tid, lytter oppmerksomt og stiller presise spørsmål. Hun forklarer alt hun gjør på en grei og forståelig måte. Alt hun gjør virker gjennomtenkt. Fremfor alt, hun "overbehandler" ikke. Hun har en meget behagelig væremåte, og får pasienten til å slappe av. Jeg anbefaler Maja Eidsmo Bjørnli på det varmeste!