Logo for Helse i Sentrum Oslo

Helse i Sentrum Oslo

Logo for Helse i Sentrum Oslo

Om klinikken

Siden 1985 har vi vært fokusert på å behandle vanlige muskel- og skjelettplager. Vår klinikk har den lengste erfaringen med trykkbølgebehandling i Norge, som vi startet med i 2002. Dette har blitt et avgjørende verktøy for å hjelpe våre pasienter med problemer knyttet til sener og muskler.

Vårt tjenestetilbud inkluderer manipulasjonsbehandling, triggerpunktbehandling, intramuskulær nålebehandling, trykkbølgebehandling for senebetennelser, traksjonsbehandling, rehabiliterende treningsprogrammer, kinesiotape, kopping og Graston-teknikk. Vi tilpasser behandlingen til hver enkelts behov og funksjonsnivå.

Klinikken vår ligger sentralt i Oslo sentrum, med en åpen og hyggelig beliggenhet ved Christiania Torv/Hansken. Vi ser frem til å hjelpe deg med dine helseutfordringer.

Siste vurderinger av Helse i Sentrum Oslo

Meget lettet

Kiropraktor: Markus Schjetne Skrevet

Har hadd store problem med halebeinet i mange år uten å gjordt noe med det.
Har vert på flere behandlinger nå å smertene er borte å kan sitte normalt igjen. Meget fornøyd.

Imøtekommende og lyttende

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Hadde problemer med migrene/nakke. Ble møtt med forståelse og faglig dyktighet. Plagene bedret seg etter noen uker med behandling. Anbefales! Hyggelig og forståelsesfull.

Super dyktig!

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Proff og god oppfølging i fra dag en!

Hadde problemer med en gammel skade i en albue. Fikk meget god behandling, henvisning til røntgen og oppfølging under veis.

Fantastisk flink, trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Lytter, lokaliserer problemet og løser det. Tipp topp kiropraktor! Faglig dyktig. Anbefales på det sterkeste.

Super!

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Super kiropraktor som kan farget sitt. Trivelig og imøtekommende. Bruker god tid for å forstå og hjelpe deg med dine plager.
Strålende fornøyd kunde!!