Legene Sentrum Vest

Dronningens gate 6/8 3211 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Sentrum Vest

Fabelaktig Fastlege!!

Lege: Ragnar Sundby Skrevet

Har aldri møtt en så lyttende og engasjert fastlege. Første gang jeg har vært hos en lege som jeg virkelig føler hører etter og er interessert i mitt ve og vel. Han er ærlig og sier ting som det er. Mye humor og godt humør. Håper han aldri pensjonerer seg!

Bra lege

Lege: Ivar Aartun Skrevet

Har brukt denne legen i mange år. Han er imøtekommende og vennlig, vil virkelig det beste for pasienten men kunne til tider vært flinkere til å få fortgang på ting.
Utenom det har jeg vært veldig fornøyd og vil anbefale han videre.

Setter seg inn i pasientens situasjon

Lege: Frode Grøndahl Skrevet

Grundig og oppfølgende lege, med mye kompetanse. Føler seg ivaretatt. Bruker andre kompetanser eller ressurser der han selv er usikker. Anbefales!

Verdens beste lege

Lege: Frode Grøndahl Skrevet

En fantastisk lege som tar seg god tid til pasientene sine, lytter og begrunner med god kunnskap, er han usikker sjekker han opp eller sender videre.

Mye bruk av turnuskandidater med dårlig opplæring.

Bytter fastlege:

Mange liker denne fastlegen og det er forståelig fordi han kommuniserer godt.

Men, har bl.a. vært hos 3 turnuskandidater under hans ledelse, fordi han var opptatt, og det var utelukkende dårlige opplevelser. Ingen av dem hadde basis forståelse for generelle elementære problemstillinger, så ingen av de besøkene hadde noe verdi, men virket kun mot sin hensikt. Folk som jobber i Rema får mer opplæring i ny stilling enn de turnuskandidatene, og det er for dårlig kvalitetssikring i et legekontor.