Sladjana Skoro

Autorisasjon (2014)

Siste vurderinger av Sladjana Skoro

Kjempedyktig lege

Hun er flink tar sine saker nøye og flink til å følge opp hvis det er noe som må tas alvorlig

Meget dyktig og god lege
Er å anbefale

Fantastisk lege!

Fantastisk lege! Varm, trygg og kunnskapsrik. Tar seg tid, forståelsesfull, faglig dyktig- og bryr seg om pasientene. God som gull. Anbefales

Beste fastlegen jeg har hatt

Har aldri hatt så god oppfølging som av henne. Hyggelig, seriøs,hardtarbeidende. Hun skal være fastlegen min så lenge jeg lever!

Hyggelig og imøtekommende

Hun er flink! Opplevde henne som veldig trivelig og kunnskapsrik lege, men dårlig oppfølging. Fikk samme behandling flere ganger for et problem som bare gjentok seg og gjentok seg flere ganger. Når jeg viste frustrasjon over at jeg alltid fikk samme behandling selv om den ikke hjalp på problemet så skjedde det ingenting. Fikk bare samme resept på nytt. Det syns jeg er dårlig.

Engasjert og kunnskapsrik

Jeg flytter, men skulle gjerne hatt Sladjana videre som fastlege. Hun er dyktig, til stede og tar seg god tid ved konsultasjon. Hun er veldig grundig, og oppfølgingen er det ingenting å si på. Jeg opplever henne som den beste fastlegen jeg har hatt i mitt 50-årige liv. Anbefaler henne på det varmeste!