Frode Grøndahl

Dronningens gate 6/8 3211 Sandefjord
Tlf: 33 42 15 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Frode Grøndahl er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Frode Grøndahl

Flott dyktig lege 😊Både flink& setter seg inn i sykdommen din.

Som sagt , en flink og dyktig lege , som setter seg inn i sykdommen din! Særlig for oss kronikere er det veldig viktig å bli tatt godt i mot uten at vi virker masete. Den beste medisin er å bli lyttet til , enda så dårlig jeg er når jeg går inn , så er jeg faktisk bedre på hjemvei .Litt positiv info gjør hverdagen litt lettere, Han er ikke en lege som avfeier deg med bare medisin , alt skal prøves ut !!Trening , fysio ,hjelpemidler , You name IT 😊

Veldig hyggelig lege

Jeg bytter nå fastlege fordi jeg flytter, men var veldig fornøyd med Frode Grøndahl. Jeg fikk inntrykk at han er hyggelig, vet hva han driver med, har god tid og er interessert i det jeg hadde å si. Som kvinne var det ikke noe problem å gå til en mannlig lege, da han viste stor grad av empati og forståelse, og hadde kunnskap til å hjelpe meg med mine problemer. Ble også godt mottatt av helsesekretær i telefon og resepsjon.

Meget dyktig og engasjert

Inget poeng i å gå i detalj i min diagnose men jeg har virkelig hatt behov for en fastlege med kontinuitet og har alltid møtt en faglig dyktig og spørrende person i Grøndahl.
Gir seg ikke før han kommer til bunns i problemet, er empatisk og viser forståelse samtidig som han også setter krav og er kritisk til pasient.
En fastlege som er lett å anbefale.

Fantastisk på alle måter !!!

Jeg byttet til Frode etter mye problemer med de 2 siste legene mine. Frode tok meg i mot på en fantastisk måte, jeg var engstelig grunnet en usikker diagnose om en svulst i lunge.. Han forsikret meg at det ikke var farlig, tok masse prøver og brukte mye tid på meg når jeg var hos han.. Denne legen er alltid forberedt når pasienten kommer, og er genuint interessert i deg når du snakker til han..

Kunne ikke vært mere fornøyd, tusen takk for all støtte Frode 😊

Verdens beste lege

Dyktig og høy kompetanse.En av de få :-) Lytter til pasientene og gjør alt i sin makt for å hjelpe.Blir trodd og får saklige tilbakemeldinger.

Suverent imøtekommende lege

Tar deg på allvor og du føler at han er innteresert i å gjøre deg frisk. Han er kunnksapsrik og ser løsninger for dine plager.

Dårligste legen

Får ikke hjelp selv om han etter 1,5 år er enig i at du har en flåttinfeksjon.
Så sender han deg ut døra og sier ta prognosene er bra rundt 1 år.

Den beste legen jeg hadde!

Hadde Frode som lege i 2 år og var strålende fornøyd. Beste lege skal man lete lenge etter. Alltid forberedt til timen, lytter til pasienter, meget kompetent på alle områder. Det var virkelig synd at jeg måtte bytte han i forbindelse med flytting fra Sandefjord. Kan anbefales på det varmeste! Lykke til, Frode, du er dypt savnet!:)

ubehøvlet

eneste gangen jeg var hos ham opplevde jeg ham som ubehøvlet og uforskammet.sa fra direkte om dette,reagerte som en fornærmet guttunge

Definivt den beste legen som eksisterer!

Har aldri møtt en bedre lege enn Frode. Han lytter nøye, forklarer grundig, og er fast bestemt på å finne årsakene. Faglig dyktig! Utrolig trivelige konsultasjoner, der han vektlegger at man skal føle trygghet. Jeg finner absolutt ingen punkter ved hans legepraksis som trenger forbedring. Meget trist at han flyttet fra Alta...

den beste legen jeg har hatt

Han er lett å komme i kontakt med, å fenomenalistisk god til å fjerne føflekker, spurte om jeg ville ha den med hjem i ett glass i tilfelle jeg hadde føflekkfetish, snakk om omtenksom lege!

En utrolig hyggelig og flink lege

Var kun pasient hos legen i knapt ett år, da jeg flyttet fra Sandefjord til Asker.
Hadde likevel 3 - 4 konsultasjoner hos ham under denne tiden, og har sjelden eller aldri opplevd en så hyggelig og positiv lege.
Kan anbefale ham på det varmeste!

legen forstår ikke norsk

legen virker ikke til å forstå nok norsk til å kunne forstå pasienten og dets problemer.
gir ikke tilbakemelding til pasienten om han har forstått pasienten. legen prater veldig dårlig norsk, dermed blir pasienten fortvilet og usikker.

dårlig norskkunnskap hos legen.

språkkunnskapene til legen gjør pasienten usikker på om legen forstår pasienten og omvendt. pasientene får lite tilbakemelding fra legen.

En dyktig lege!

Frode er den beste fastlegen jeg noengang har gått til! Han behandler ikke bare symptomene men er fast bestemt på å finne årsaken.

Super

Super lege!!
Flink faglig, flink til å lytte og forstå. Tar ingenting for gitt og gir seg ikke før han får svar på pasientens plager.
Savnet i Alta.

Den beste legen jeg har hatt og det er blidt noen igjennom et langt liv

Hadde Frode som fastlege mens han var i Alta. Synd at han dro.. Han er faglig dyktig,tar pasientene sine på alvor og henviser videre når det er nødvendig.Flink til å gi tilbake meldinger i form av brev.

utmerket

Han har vært utmerket og mennekselig i svært vanskelig situasjon.
Både med tanke på opptreden og kommunikasjon, og med tanke på informasjon , oppfølgning og ikk minst faglig. Dette var ved dødsleiet til et familiemedlem.

Denne konkrete opplevelsen gjør han faktisk den beste legen jeg har støtt på!

Fantastisk flink

Faglig dyktig, engasjert, lyttende, humoristisk, følger deg opp, nøye og en lege vi savner i Alta

Den beste legen jeg har hatt.

Jeg hadde Frode som fastlege da jeg bodde i Alta. En bedre lege med forkus på pasienten finnes knapt. Takk Frode for at jeg fikk ha deg som fastlege i Alta.