Frode Grøndahl

Legene Sentrum Vest

2001

Legene Sentrum Vest Telefonnummer33 42 15 8033 42 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens gate 6/8 3211 Sandefjord
Frode Grøndahl er en av 39 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Frode Grøndahl

Nedlatende bedreviter

Skuffende lege som ikke lytter og som liker å høre sin egen stemme og fortelle hvor flink og dyktig han opplever seg selv. ... TRIST.
Jeg søker nå ny fastlege :-(

Flott dyktig lege 😊Både flink& setter seg inn i sykdommen din.

Som sagt , en flink og dyktig lege , som setter seg inn i sykdommen din! Særlig for oss kronikere er det veldig viktig å bli tatt godt i mot uten at vi virker masete. Den beste medisin er å bli lyttet til , enda så dårlig jeg er når jeg går inn , så er jeg faktisk bedre på hjemvei .Litt positiv info gjør hverdagen litt lettere, Han er ikke en lege som avfeier deg med bare medisin , alt skal prøves ut !!Trening , fysio ,hjelpemidler , You name IT 😊

Veldig hyggelig lege

Jeg bytter nå fastlege fordi jeg flytter, men var veldig fornøyd med Frode Grøndahl. Jeg fikk inntrykk at han er hyggelig, vet hva han driver med, har god tid og er interessert i det jeg hadde å si. Som kvinne var det ikke noe problem å gå til en mannlig lege, da han viste stor grad av empati og forståelse, og hadde kunnskap til å hjelpe meg med mine problemer. Ble også godt mottatt av helsesekretær i telefon og resepsjon.

Meget dyktig og engasjert

Inget poeng i å gå i detalj i min diagnose men jeg har virkelig hatt behov for en fastlege med kontinuitet og har alltid møtt en faglig dyktig og spørrende person i Grøndahl.
Gir seg ikke før han kommer til bunns i problemet, er empatisk og viser forståelse samtidig som han også setter krav og er kritisk til pasient.
En fastlege som er lett å anbefale.

Fantastisk på alle måter !!!

Jeg byttet til Frode etter mye problemer med de 2 siste legene mine. Frode tok meg i mot på en fantastisk måte, jeg var engstelig grunnet en usikker diagnose om en svulst i lunge.. Han forsikret meg at det ikke var farlig, tok masse prøver og brukte mye tid på meg når jeg var hos han.. Denne legen er alltid forberedt når pasienten kommer, og er genuint interessert i deg når du snakker til han..

Kunne ikke vært mere fornøyd, tusen takk for all støtte Frode 😊