Move Kiropraktikk

Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Move Kiropraktikk

Kunnskapsrik og omsorgsfull problemløser!

Kiropraktor: Knut Einar Sandbakken Skrevet

Knut orienterer seg om problemet.
Knut har kunnskap om problemet.
Knut finner løsninger og ordner på problemet.
Knut er genuint opptatt av fag og pasient. Anbefales på det sterkeste!

Den beste hjelpen man kan få med krystallsyke m.m.

Kiropraktor: Knut Einar Sandbakken Skrevet

Knut Einar Sandbakken, er det beste som har hendt meg etter at jeg fikk krystallsyken i februar 2018.Han er den beste hjelpen man kan få. Han er tålmodig og tar seg god tid til å finne den beste og riktige behandlingen for meg. Han undersøker med mange tester og er er genuint opptatt av at jeg skal oppleve dette på en måte som gjør at jeg får bedre kontroll på balanse og svimmelhet. Jeg får oppgaver som jeg skal gjøre hjemme og dette virker bra i kombinasjon med det som gjøres hos han. Sammen finner vi veien ut av svimmelheten sakte men sikkert. Han følger veldig bra opp. Kan ikke få fullrost han nok!

Trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: Knut Einar Sandbakken Skrevet

Blir tatt på alvor, veldig tilstede i behandlingen, rolig atmosfære, alle hyggelige når man kommer dit.

Dyktig og kunnskapsrik

Kiropraktor: Knut Einar Sandbakken Skrevet

En dyktig kiropraktor som ser helheten og en føler seg trygg og ivaretatt. Har fått hjelp med krystallsyken og nakke/rygg problematikk. Den behandlingen jeg har fått av Knut Einar Sandbakken har gjort at jeg fortsatt kan jobbe 100% i helsevesenet. Anbefales.

fremragende

Kiropraktor: Knut Einar Sandbakken Skrevet

Sandbakken er dyktig kiropraktor. Anbefales på det sterkeste. Møte med Sandbakken er hjertelig. Føler seg ivaretatt under hele behandlingen.
Gleder seg til neste behandling :)