Move Kiropraktikk

Skårersletta 18, 3.etg 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Move Kiropraktikk

Den beste !

Kiropraktor: Marius Monssveen Skrevet

Jeg har vært hos andre kiropraktorer som:
''knekk knekk'' og så er de ferdige etter ett minutt.
Marius er grundig og man merker med en gang at han er kunnskapsrik når han forklarer ting og sammenhenger. Han undersøker, strekker, masserer og knar opp anspente muskler i tillegg til ''knekkingen''.
Jeg (og min samboer) har vært hos ham i ''to runder'' tidligere med flere års mellomrom og nå har jeg vært hos ham pga. nakkeproblemer etter bilulykke. Den ene anmeldelsen her kjenner jeg meg ikke igjen i, men all skryt han får er velfortjent.

Fantastisk flink, kunnskapsrik og engasjert!

Kiropraktor: Marius Monssveen Skrevet

Marius er den beste kiropraktoren jeg noen gang har vært borti. Han tar seg tid og er veldig grundig. Jeg har hatt store problemer med rygg og skuldre og takket være Marius fungerer jeg som normalt. De gangene ryggen krangler er det bare å bestille en time eller to og så er jeg klar igjen :) Anbefales på det sterkeste!

Flink kiropraktor

Kiropraktor: Marcus Dieden Skrevet

Marcus er en flink kiropraktor som hjulpet meg mye. Er veldig god til at se på din kropp som en helhet. Anbefales!

Blanda følelse

Kiropraktor: Marius Monssveen Skrevet

Virker som han bryr seg og vil hjelpe. Men har ingen kunnskap om skjevheter i kropp som er veldig viktig som mange sliter med. Greit at man må røre på seg for å føle seg bedre, det er noe jeg gjør men får mye mer smerter på grunn av det. Dette trengs behandling. Fikk litt skylden selv for at jeg ikke var fornøyd og det blir feil, gjorde øvelsene som jeg hadde fått beskjed om.

Kunnskapsrik og omsorgsfull problemløser!

Kiropraktor: Knut Einar Sandbakken Skrevet

Knut orienterer seg om problemet.
Knut har kunnskap om problemet.
Knut finner løsninger og ordner på problemet.
Knut er genuint opptatt av fag og pasient. Anbefales på det sterkeste!