Move Kiropraktikk

Skårersletta 18, 3.etg 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Move Kiropraktikk

Kjempeflink kiropraktor

Kiropraktor: Knut Einar Sandbakken Skrevet

Utrolig flink faglig kiropraktor. Måler spenninger og står i. Ikke like opptatt av å knekke opp og lage "lydeffekter". Mer opptatt av å finne underliggende problemer og finne langsiktige løsninger.

Virker som han blir godt likt av alle pasientene sine, og er svært munter og hyggelig. Tar seg tid når det er nødvendig, men kan også være effektiv når det trengs. Presser deg gjerne inn hvis det er mulig.

Den beste kiropraktoren jeg har hatt!

Kiropraktor: Marius Monssveen Skrevet

Marius Monsveen er en svært dyktig kiropraktor som i tillegg har god kompetanse på Active Release Tecnikk (A.R.T.). Han har enormt god kompetanse på skjelett og muskler.
Jeg har i løpet av 33 år fått hjelp av 7 ulike kiropraktorer som jeg har ansett som svært dyktige i sitt fag, og alle har vært svært hyggelige.
Marius har klart å gjøre meg friskere enn jeg har vært minst de siste 20 år. Etter å ha gått til behandling hos ham har jeg flere dager hvor jeg er helt fri for smerter, enn dager med smerter, noe jeg hadde mistet alt håp om, helt til nå.
Marius har en fantastisk evne til godt samspill under behandling, og han er en morsom og veldig hyggelig fyr.
Kommer du dit kan du føle deg sett, og forstått og nyte godt av fabelaktig god behandling. I tillegg får du med deg enkle virkningsfulle øvelser du kan gjøre som bidrar til å hjelpe deg opp og fram.
Kort ventetid for behandling, helt topp:-)

Super kiropraktor!

Kiropraktor: Knut Einar Sandbakken Skrevet

Han er veldig hyggelig og tar seg god tid. Føler meg sett som pasient. God oppfølging og han er lett å snakke med. Faglig flink! Anbefales!