Move Kiropraktikk

Skårersletta 18, 3.etg 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Move Kiropraktikk

Beste kiropraktoren

Kiropraktor: Knut Einar Sandbakken Skrevet

En bedre Kiropraktor kunne jeg ikke fått, alltid tilgjengelig, tar god tid til deg, og jeg er meget fornøyd med den jobben han gjør. Anbefales på det sterkeste

Den beste nevrologen jeg har vært hos

Kiropraktor: Marius Monssveen Skrevet

Marius er kjempe flink både faglig og pedagogisk. Jeg ble mye fortere kvitt mine plager enn det jeg hadde trodd. Behandlingen funket som bare det. Jeg har nesten lyst til å dra på meg en ny skade ;)

En fantastisk kiropraktor!

Kiropraktor: Marius Monssveen Skrevet

Jeg har vært så heldig å ha Marius Monsveen som kiropraktor i flere år og kan ikke få skrytt nok. Marius møter deg med en varme og ro som gjør at du med en gang føler deg trygg og ivaretatt. Han ser virkelig den enkelte pasient og hele menneske. Han er utrolig faglig dyktig og flink til å formidle kunnskap og forklare med et forståelig språk mens han behandler. Oppfølgingen er alltid strålende og han involverer pasienten ved å lære bort nyttige øvelser etc. Han har også glimt i øyet og et svært behagelig vesen. Jeg går alltid derfra med en følelse av å virkelig ha blitt sett og hørt, og med en visshet om at jeg er i de beste hender. Jeg har fått hjelp til alt fra svimmelhet og utmattelse, til låsninger i nakke og ryggplager ved graviditet. En fantastisk kiropraktor!

Glimrende tilnærming til mitt problem

Kiropraktor: Marius Monssveen Skrevet

Etter to runder med nakkeprolaps og alvorlige smerter, ut og inn hos leger, andre behandlere og MR kom jeg til Marius Monssveen. Endelig var det en som lyttet til meg, undersøkte meg grundig og satte inn målrettet behandling og veiledning. Jeg opplever stor trygghet hos en faglig dyktig behandler! Det ble en vekker for meg at jeg selv måtte gjøre en viktig del av jobben for å bli frisk, og det er her Marius Monssveen virkelig har vært til stor hjelp med å foreskrive daglige og enkle virkningsfulle øvelser. Etter noen dager med behandling og egeninnsats slipper smertene taket og bevegeligheten blir merkbart bedre. Et besøk hos denne kiropraktoren tenner både målrettet egeninnsats og optimismen. Tenk om alle leger, fysioterapeuter og kiropraktikere var som Marius Monssveen...

Fantastisk!!!

Kiropraktor: Marius Monssveen Skrevet

En helt fantastisk kiropraktor, med et meget behagelig vesen. Man blir rolig med en gang Marius begynner å snakke, for man hører veldig godt at han virkelig kan det han snakker om. Og etter noen behandlinger så får man bevis på nettopp dette. :)
Marius forklarer ALT. Har aldri opplevd at noen behandler involverer seg sånn i hva som plager en. Det er forklaring på hvorfor ting er som de er, og hva man kan gjøre med det. Hva man kan gjøre sjøl, og hva han kan gjøre. Og det er ikke lite :)
Har gått inn og ut hos forskjellige behandlere i årevis, men har aldri fått riktig hjelp, før jeg kom til Marius. Hans måte og være på, og hans kompetanse, gjør at jeg stoler 100 % på han. Og det har da heller aldri vært grunn til noe annet.
Er du usikker på om du vil oppsøke kiropraktor, eller lurer på hva som kan være galt, så dra hit! Du vil få en meget bra forklaring, uansett. Kort ventetid.
Anbefales på det sterkeste!!