Tromsø Kiropraktikksenter AS

Telefonnummer400 62 990400 62 9 ...
Karlsøyvegen 12 9015 Tromsø

Siste vurderinger av Tromsø Kiropraktikksenter AS

Fantastisk kiropraktor!

Kiropraktor: Erik Leine Wangen Skrevet

Utrolig behagelig og trygg kiropraktor som lytter og tar deg på alvor. Kunnskapsrik og tar seg tid til pasienten. Opplevde utrolig god og kompetent oppfølging som bidro til rask bedring!

Enestående og unik!

Kiropraktor: Erik Leine Wangen Skrevet

Fantastisk kiropraktor som virkelig kan lytte til pasienten og dermed også finner problemet til smerte på et øyeblikk! Han er usedvanlig dyktig i sitt yrke og anbefales på det sterkeste!

Tillitsvekkende og kunnskapsrik

Kiropraktor: Bård Næss Skrevet

Kom med en prolaps i ryggen. Han ga da beskjed om at hvis han ikke kunne hjelpe meg innen 3-4 behandlinger, da var han "ikke rett mann". Behandlingene var ganske hardhendte, men det var helt nødvendig, og jeg ble som et nytt menneske igjen! Fantastisk kiropraktor. Har måtte brukt han ved et par andre anledninger, gått innom kontoret hans, ringt på døra og fått time dagen etterpå. Det kaller jeg service og tilgjengelighet.

Utrolig dyktig

Kiropraktor: Håkon Flakstad Sagstuen Skrevet

Håkon er grundig, setter seg godt inn i situasjonen, har god kunnskap som han formidler på en behagelig måte. Følger opp helhetlig, i samarbeid med fastlege, arbeidsgiver - og henviser dersom han er usikker. Har stort sett vært hos alle kiropraktorene i Tromsø, og har endelig funnet en som ser hele meg.