Tromsø Kiropraktikksenter AS

Telefonnummer400 62 990400 62 9 ...
Karlsøyvegen 12 9015 Tromsø

1 vurdering

Siste vurderinger av Tromsø Kiropraktikksenter AS

Forståelsesfull og lyttende

Kiropraktor: Nicolai Erik Saxegaard Skrevet

Jeg har slitt med et kne i over halvparten av mitt liv, så har vært inn og ut med ulike former med behandling. Mitt første møte med kiropraktor var med han og jeg gruet meg veldig, da jeg har opplevd at mange helsepersonell ikke bryr seg veldig, når de ikke finner ut av problemet. Jeg følte jeg møtte en som var lyttende og interessert i å prøve å forstå hva som var problemet med kneet. I stedet for å bli avvist som jeg er ofte vant med hos andre helsepersonell. Han tok seg tid til å forklare tilstanden med kneet mitt og tok seg tid til spørsmålene mine. Jeg går fortsatt hos han for oppfølging og er veldig fornøyd.

Negativ opplevelse.

Kiropraktor: Nicolai Erik Saxegaard Skrevet

Bestilte time til min 11 år gamle sønn da han hadde klaget på ryggen en stund. Første time gikk greit og han fikk behandling. Vi fikk så beskjed om å bestille ny time påfølgende uke for oppfølging. Når vi så ankommer denne timen spør han min sønn om han føler seg bra etter forrige behandling. Min sønn kan være sjenert ovenfor fremmede og svarte bare ja med et skuldertrekk. Kiropraktoren sa at da var jo alt i orden og vi kunne dra hjem. Jeg spurte om han ikke skulle sjekke ryggen hans i det minste. Fikk til svar at han ikke ville behandle bare for å behandle.
For denne "oppfølgingen" skulle han selvsagt ha full pris. Jeg har ikke vært borti maken og kommer selvfølgelig aldri til å oppsøke han igjen.