Kolsås Kiropraktorklinikk

Telefonnummer948 45 447948 45 4 ...
Brynsveien 96 1352 Kolsås

Siste vurderinger av Kolsås Kiropraktorklinikk

Meget dyktig

Kiropraktor: Dani Nilsen Skrevet

Min skulder var stiv og gjorde vondt. Samtidig som Dani konsulterte min skulder, identifiserte han at min ene hofte hadde «hoppet over et hakk». Etter mange behandlinger (både oppbrekninger og nålebehandling), ble jeg sakte men sikkert introdusert for en ny måte å gå/stå på med en hofte som fungerer optimalt. I takt med hoftens progresjon har skulderen også blitt bedre. Jeg er evig takknemlig for arbeidet Dani har utført i forbindelse med mine vondter og ønsker å anbefale han til andre på det sterkeste

Norges beste kiropraktor? - behandling i særklasse!

Kiropraktor: Dani Nilsen Skrevet

Vondt i rygg, nakke, armer, lår, legger m. m.?
Egne erfaringer med slikt etter behandling hos Dani Nilsen:

• Han skjønner omgående problemet og stiller sin diagnose.
• Forteller straks om han kan hjelpe - eller ikke. Har ikke opplevd at han ikke kan.
• Forteller hva som sannsynligvis har forårsaket problemet – og hvordan han vil behandle det!
• Sier aldri at «dette vil ta tid» - for å holde på pasienten lengst mulig.
• De gangene jeg har hatt behov for å kontakte Dani - gjennom nå 12 år - merkes bedring etter bare en behandling.
• Som oftest har det etter kun 3 – 5 behandlinger blitt så bra at Dani sier «nå ser vi det an litt»
og så har videre behandling vært unødvendig.
• Han virker uhyre dyktig – både faglig utøvende, og teoretisk – kan alltid forklare hva og hvorfor!
• Meget flink til å holde tidsskjemaet.
• Jeg vet om mange andre som også skryter uhemmet av Dani.
• Totalsummen av alt dette - på ett og samme sted – oppleves meget sjelden.
• Holder også meget edruelige priser!!
• Jeg anbefaler Dani på det varmeste! Får du ikke hjelp med problemene her, så får du det ikke andre steder heller!

[Navn fjernet av moderator]

Usedvanlig dyktig og serviceinnstillt

Kiropraktor: Dani Nilsen Skrevet

Daniel er særdeles dyktig, og løser problemer med en gang. Han har både faglig tyngde, og fysisk tyngde (og styrke) som gjør han til kompetent kriopraktor i særklasse.

Har allltid fått time innen 24 timer. Han vektlegger egeninnsats (trening, rehab) fra pasient, for å spare deg for penger, tid og lidelse. Hans inegritet er utvilsomt hos pasienten.

hyggelig

Kiropraktor: Dani Nilsen Skrevet

Har en måte å være på som gjør deg trygg.
Perfekt behandling og oppfølging. Sender videre ved behov og følger opp etterpå, eventuelt etter en operasjon.