Kiropraktorene Ramsli og Nerland

1 vurdering

Siste vurderinger av Kiropraktorene Ramsli og Nerland

Den beste kiropraktoren i Ålesund

Kiropraktor: Sigurd Ramsli Skrevet

Har gått til mange forskjellige kiropraktorer siden 1984.Etter første time med Sigurd var jeg overbevist om at han var den beste kiropraktoren jeg har vore med!Og jeg har vore med mange!
Sigurd har Ikkje berre lest leksa si ,han har en egen evne til å kjenne hva som er galt ,behandle og sjekke om det ble ok før du går.
Fleste kiropraktorer tar seg ikkje god nok tid å sjekke om dei har gjort godt nok arbeid før pasienten går!
Heile ryggrada heng sammen som en mur.Stein på stein.Hvis en virvel er låst virker dette på heile ryggen.Det vil over tid bli en kjedereaksjon,der dette fører til fleire låste virvler og stiv,betent musklatur.
Dette fører til mykje unødvendig smerter for pasienten.Skulle ønske Sigurd hadde kunne arangert kurs for kiropraktorer slik at dei kunne få delt denne erfaringen og kunnskapen han har.
Mange pasienter reiser langt,tar fri fra arbeid, bruker mange tusen i året på reise,kiropraktor og tapt lønni håp om å bli bra.
TIL ALLE KIROPRAKTORER!
SJEKK OVER HEILE RYGGRADEN AT INGEN VIRVLER ER LÅST FØR PASIENTEN FORLATER DITT KONTOR! DA FØRST HAR DU GJORT EIT GODT ARBEID!
KVALITETSSIKRING.
PASIENTER KLAGER SJELDEN TIL KIROPRAKTORER, MEN KIROPRAKTORER ER AVHENGIG AV GODT
RYKTE.
PASIENTER VEIT OFTE FOR LITE OM KIROPRAKTIKK OG ANATOMI.
DEI STOLER PÅ DEG....!

God hjelp

Kiropraktor: Sigurd Ramsli Skrevet

Jeg hadde mye problem med ryggen for en del år siden og gikk til en kiropraktor som var veldig hardhendt, og jeg behøvde mange behandlinger før det ble bra hver gang. Så prøvde jeg kiropraktor Sigurd Ramsli. Fikk mye god hjelp av han. En eller to behandlinger var tilstrekkelig til å bli bra. Det virket som han grep fatt i selve stedet der problemet låg og det ble bra. Fantastisk dyktig kiropraktor.