Sentrum Legekontor, Tønsberg

Tjømegaten 2 3126 Tønsberg

Siste vurderinger av Sentrum Legekontor, Tønsberg

Tar ikke meg på alvor

Lege: Knut Olav Syse Skrevet

Jeg har hatt en annen lege før for lenge siden, men jeg måtte bytte for grunn av at det var vanskelig å komme seg dit. Men jeg angrer på at jeg har byttet lege.

Syse tar ikke meg og familien min på alvor. Det virker ikke som om han liker å jobbe. Jeg har vært alvorlig syk, men han skjønner ikke hvordan jeg har det. Han mener at jeg ikke er syk.

Jeg måtte selv dra til behandling. Han gjorde ingen ting. Han burde bli bedre til å ta ting på alvor. Det jeg syntes er dumt, er at han ikke sier i fra når det er noe feil meg.

Gammel

Lege: Knut Olav Syse Skrevet

Har vert helt fornøyd med Syse lenge, men nå tror jeg han er blitt for gammel.. Følger ikke opp, virker utbrent og lite interessert/oppmerksom, henviser isteden for å selv undersøke, får så pepper fra spesialist for å være der «når dette klart er noe allmenlege burde håndtert».
Mer en to minutter på kontoret er sjeldent.

Fantastisk fastlege på alle områder.

Lege: Mariann Auflem Skrevet

Jeg byttet fastlege til Aauflem i 2009.
Har aldri vært borti en mer seriøs, empatisk og dyktig fastlege. Jeg får alltid svar på det jeg lurer på, selv om det er mer enn det fikk time til.
Dette er et legekontor med omsorgsfulle, profesjonelle og blide mennesker som fortjener all skryt. Kommer aldri til å bytte fastlege.

Arrogant, men han henviser i alle fall..

Lege: Knut Olav Syse Skrevet

Virker veldig lei av yrket sitt, og av pasienter. Prøver å være hyggelig noen ganger, men framstår som veldig arrogant og ubehagelig. Får inntrykk av at egne vurderinger om sykdomsopplevelse et totalt uinteressant for han. Man føler seg dum for å ha dratt dit. Ser på alle problemer som en bagatell, fram til at man får prøver som viser at man faktisk er syk. Han er heldigvis flink til å henvise, men som andre skriver - følger ikke opp.

Personalet er veldig hyggelige, men skulle ønske det ikke ble spilt så høy musikk. Slitsomt når man er veldig syk

Presser på tiden og oversnakker

Lege: Mariann Auflem Skrevet

Alltid forsinket og når en først kommer til presser hun på tiden. Føler at hun ikke tar meg seriøst. Noen ganger prøver jeg å fortelle hva som er gærnt med meg men da avbrytter hun meg og sier hva som er rett fra hennes side. Lege bør høre på pasienten først før hun forteller hennes sanheten. Noen ganger føles det at hun likker ikke folk fra utlandet. Etter at jeg sa ifra at jeg liker ikke at hun hører ikke på meg så ble hun misfornøyd og sa at jeg kan bytte fastlegen hvis jeg ikke liker noe. wow