Sentrum Legekontor, Tønsberg

Tjømegaten 2 3126 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legekontor, Tønsberg

God og trygg

Lege: Mariann Auflem Skrevet

Hun ser meg og kjenner meg. Har tid til meg.
Viser omsorg og forståelse. Stiller gode spørsmål som hjelper meg å forklare meg.

Svært godt førsteinntrykk

Lege: Daniel Magnussen Skrevet

Var nylig til første konsultasjon. Følte meg omsorgsfullt møtt, hørt og forstått. Han virket realistisk i sine tilbakemeldinger, men skapte samtidig håp.

Trygg, kunnskapsrik, lyttende og forståelsesfull

Lege: Mariann Auflem Skrevet

Har hatt Auflem som fastlege siden hun startet i Tønsberg, og kan varmt anbefale henne. Lytter til hva man sier, undersøker hva som er galt, og gir deg ett svar. Er hun usikker sender hun deg videre for annen oppfølging. Ringer alltid opp, hvis man ber om å bli ringt. Er man syk for man time på dagen, hvis det haster.

Damene i resepsjonen er også fantastiske og imøtekommende.Alltid blide og serviceinnstilte.

Blir værende hos Auflem til hun blir erstattet.

Bra førsteinntrykk

Lege: Daniel Magnussen Skrevet

Savner [navn fjernet av moderator] som jeg har hat som fastlege i mange år. Men Magnussen ser ut til å være en bra etterfølger. (iInntrykk etter første besøk.)

Beste legen jeg har hatt.

Lege: Mariann Auflem Skrevet

Hun ser deg og hjelper deg når du trenger det. Hun henviser deg videre til riktige folk, og hører på alt du sier. Jeg har vært hos henne i mange år og kan anbefale henne. De som også jobber med å ta prøver, telefoner osv. er også veldig flinke. Så alt i alt det beste legekontoret jeg har vært på. Hvor fort man får time avhenger av hva man skal, er det akutt så får man på dagen når man ringer inn på mårran.