Sentrum Legekontor, Tønsberg

Tjømegaten 2 3126 Tønsberg

Siste vurderinger av Sentrum Legekontor, Tønsberg

Super lege 👍

Lege: Mariann Auflem Skrevet

En lege meg og min far har brukt i alle årene hun har drevet i Tønsberg. Alltid hatt tid spesielt til min far som hadde mye plager helt til hans bortgang .Aldri redd for å henvise videre til nødvendige spesialister, kan trykt anbefales og aldri om jeg bytter henne bort 😊

Forhastende og stresset

Lege: Mariann Auflem Skrevet

Forhaster en hver time på 10-15 min etter at hun er forsinket hver gang, som blir fulgt opp på en svært dårlig og useriøs måte. Henvendte meg til legen med alvorlige fysiske problemer, hvor lege ønsket å ta blodprøve for å undersøke. Får svar på SMS 5 dager senere, hvor jeg får beskjed om at prøvene var ok i korte trekk med skrivefeil, uten noen form for råd eller anbefalinger til hva som bør gjøres videre.

Tok også noen prøver i fjor, hvor jeg mottar prøveresultatet som kan se ut som kodespråk for en som ikke har medisinsk innsikt. Dette var kun kopiert og limt av Auflem, hvor hun til slutt legger til hva som er feil med prøvene (uten noen forklaring eller beskjed om videre løp). Resulterte i at jeg måtte ringe inn til sentralbrodet 4 dager på rad, før jeg faktisk fikk beskjed om hvordan jeg skulle forholde meg til dette.

Auflem er på ingen måte en dårlig person, men dessverre er engasjementet for oppfølging svært dårlig. Med Auflem som fastlege føler jeg meg som en av mange pasienter, hvor kapasiteten og tiden strekker dårlig til.

Kunnskapsrik, varm og ser deg

Lege: Mariann Auflem Skrevet

Byttet til Mariann Auflem for rundt et år siden og kunne ikke vært mer fornøyd. Hun følger meg nå gjennom svangerskap, og jeg føler meg trygg og ivaretatt. Av og til er det litt venting før timen, men jeg vil anta det er fordi hun tar seg tid til de pasientene hun har inne. Jeg opplever alltid at hun har nok tid til meg. Hun er faglig flink og følger opp fra tidligere timer med relevante spørsmål. Anbefales på det varmeste!

Tar ikke meg på alvor

Lege: Knut Olav Syse Skrevet

Jeg har hatt en annen lege før for lenge siden, men jeg måtte bytte for grunn av at det var vanskelig å komme seg dit. Men jeg angrer på at jeg har byttet lege.

Syse tar ikke meg og familien min på alvor. Det virker ikke som om han liker å jobbe. Jeg har vært alvorlig syk, men han skjønner ikke hvordan jeg har det. Han mener at jeg ikke er syk.

Jeg måtte selv dra til behandling. Han gjorde ingen ting. Han burde bli bedre til å ta ting på alvor. Det jeg syntes er dumt, er at han ikke sier i fra når det er noe feil meg.

Gammel

Lege: Knut Olav Syse Skrevet

Har vert helt fornøyd med Syse lenge, men nå tror jeg han er blitt for gammel.. Følger ikke opp, virker utbrent og lite interessert/oppmerksom, henviser isteden for å selv undersøke, får så pepper fra spesialist for å være der «når dette klart er noe allmenlege burde håndtert».
Mer en to minutter på kontoret er sjeldent.